|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Satt och kollade vädret imorse... Verkar som att det ska bli plusgrader f.r.o.m. måndag... Är våren på G tro? =) Vi har 50cm snö här i Sthlm som måste bort... Usch känns som en evighet innan man kan ta ut M3an :( Mvh Tobias | |
|
misströsta inte de går fort när de sätter fart. Länk |
|
|
Hehe ja det är sant... Men hur snabba är de med att sopa upp allt grus tro? =) Det dröjer lätt till slutet av Maj i Åkersberga :) Mvh Tobias |
|
| i söder är det vår :) | |
|
Går det tom att spela gräsbandy i skåne nu måntro?? Mvh David |
|
|
David: Lita på det! Ingen snö kvar och strålande solsken idag. Tvättade precis bilen i solen, obeskrivlig känsla :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Jag drar iväg o tvättar min bil NUUUUUUUU ;) Mvh Dragolito Svart som synden Länk |
|
|
"Tvätta bilen ute i solen"... :) Lär dröja till i slutet av maj innan man kan göra det här.. Nu får man allt stå och trängas i garaget när man vill tvätta bilen här uppe i norr. ;) BMW4EVER! --- Min E39:a: Länk |
|
|
Tobias 320i-94: Varför inte visa lite bilder på m3:an? BMW4EVER! --- Min E39:a: Länk |
|
|
Visst är våren här! Det har firats med 50-60 mil i helgen med öppen taklucka. Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Icket: Hade både min gamla 320 och min nuvarande m3 i galleriet, men de har tagits bort av ngn anledning :( Skall kolla upp det. Annars har jag lagt upp ett par bilder på garaget.org Länk Skall se till att lägga upp mera :) |
|
|
Skulle inte gå så långt som att påstå att våren är här, men kanske på väg.:) Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
Körde Stockholm - Köpenhamn igår i strålande SOL och torra vägar!! Underbart! Sitter i min lägenhet i Köpenhamn nu, och tittar ut över en park, där gräset blivet mycket grönt. SOL och 8 grader i Köpenhamn just nu :) Sommardäcken åker på, annan dag påsk :) BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Nog är våren på G alltid! Här har snön börjat töa = ljusbrun bil. Men det kan jag leva med, vi har ju en massa GDS-hallar här i stan, och bara det får starta så är det snabbt avklarat! =) Mamma har iaf invigt "våren" med att skrapa min framskärm och sidan på stötfångaren, blir till att fixa det under påsk-lovet! |
|
|
He he, själv har man beställt tid hos rekond på tisdag, besiktning på onsdag och Insp. 2 på fredag under nästa vecka. Blir en hel vecka avsedd för bilen, ska bli så j-vla gött att få köra 540 igen!!! Inget fel på 318 dock. ;-) Så visst är våren på väg, ingen mer snö nu tack! /Hammar |
|
| Givetvis är våren på ingång... Dom sopade ju gatorna idag :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.