|
|
|
|---|---|
| Tja alla..kommer det bli en till "amatör-träff" som det varit tidigare 2 år..den i fjol var ju vid Ica Maxi i Gävle.. vill ha en liknande i år..nån som e sugen/ håller på att styra upp ? :) | |
|
Klart man kommer alltid kul med en liten träff,kan nog få med nån till. Mvh/Micke |
|
|
intresset verkar ju inte bara svalt, utan iskallt..kom igen..nån mer måste väll vara intresserad? |
|
|
Ja, jag kommer nog bara man får veta i god tid när det blir. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Är helt klart på jag oxå! Nu är M5an påställd och ute på vägarna igen =) /// Nicke M5an avsälld, nu rullar vinterbilen Mitsu Evo1 =) |
|
| Tjo..låter ju som att några vill iallafall..datumet behöver ju inte bestämmas just nu utan det kan man ju komma fram till då fler får nys om detta och taggar till =) | |
|
Jag är på.. Vilken bil jag kör e ej bestämt.. Men BMW blir det iaf! Varför välja något annat när man kan åka BMW!! |
|
|
JAg e på....säg bara var...och vad vi ska göra...kommer hur som helst men kul att veta bara om vi ska köra lite å så?? eller kanske bara umgås! :) BMW for the man inside you! |
|
| Jag är säkert oxå på om datum & tid passar ;) | |
| verkar bara bli en "umgås"träff :D hehe.. träffen går ju kanske att fixa i juni/juli? | |
|
Var det inte BMW träff innan crusingen på ICA Maxis parkering förra året? Varför välja något annat när man kan åka BMW!! |
|
| kommer om de blir nått. | |
| Jag kommer om jag inte råkar vara bortrest eller så... | |
|
Crusingen är iaf den 7 maj! Varför välja något annat när man kan åka BMW!! |
|
|
BILTRÄFF & CRUISING ---------------------------------------- eXtreme-carZ (träff o cruising) --------------------------------------- Tid: 17.00 Datum: 7 Maj 2005 (7/5-05) Plats: ICA Maxi (GÄVLE) --------------------------------------- M.E |
|
|
mer Info på www.extreme-carz.com M.E |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.