|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag undrar om någon köpt bil hos Sportbilscenter i malmö och kan tala om för mig om de är seriösa? Björn Markholm | |
| Efter diverse tidigare diskussioner här på forumet och eget besök hade i alla fall inte jag handlat så mycket som en ventilhatt av dem. | |
|
Oki, såg en Z3 M på bytbil... hade en föraning... då bör jag kanske leta vidare... Tack! Björn Markholm |
|
| Kan bara hålla med Stente. Visst finns det ibland många fina bilar att titta på, och de säger sig fixa allt man vill. Men i de fallen jag börjat forska i bilen och dess historia har det visat sig att uppgifterna på bilen hos dom stämt dåligt med verkligheten. | |
| Allmänt otrevliga och tämligen SKUMMA typer där inne. | |
|
Nja otrevliga är dom inte däremot lite "nasartyper" men Beg. bil handlar ju alltid om din egen kunskap att värdera var säljaren säger.. Däremot tror jag att gossarna på Sportbilscenter är riktiga bil tokar..ingen med intresse av bara snabba pengar köper in en 959 eller Aston martin i klassen +1 000 000 men andra bilar kan man ju undra över.... dom är nog inga änglar men inte heller dom värsta rötäggen... ( dom största arslena finns vanligtvis hos MB egna ÅF.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.