|
|
|
|---|---|
_WmB_ |
går det att få på ett par 19" fälgar med 235/35/19 fram och 235/30/19 bak med 60/40 mm sänkning? vilket är snyggast? 18 elr 19? |
|
Hej W....har själv 235/40/18 på Momo M1 fälgar,SNYGGT SOM FAN! Alla Bmw:s är inga stora schabrak,förutom X3+5. Jag tycker att 18 tum är max på alla vaniga personbilar,över 18 tum är inte harmoniskt mot bilen,,jag tycker det är fult,fälgen tar över hela bilen..det finns en bil också... 18 tum och Momo fälgar är att rekommendera! (Obs! min åsikt) P.B ¤¤¤¤¤¤¤Iron Maiden¤¤¤¤¤¤¤ 9/7-05 Ullevi |
|
|
Avgör själv om 19" är snyggt på E34 Länk jag har även bättre bilder, om du är intresserad, Jag vet tyvärr inte hur mycket bilen är sänkt, men så mycket kan jag säga det är mindre än 60/40. Ska du köra med 235:or fram/bak, välj 35 profil både fram och bak, på min är det inga problem att få på 265/30 19 som bakhjul, godkänt av TÜV, vilket garanterar säkerheten, den enda reservationen är sänkning i ditt fall, men det går säkert att lösa med valsning av skärmkanterna om det skulle behövas. Mvh Stephan |
|
_WmB_ |
halvgute: hur mycket kostar dessa fälgar? såg förövrigt en blå m5:a med 19" fälgar på blocket.se och tyckte det såg sk*t snyggt ut Stephan735i: länken funka inte:( , vad gör man exakt när man valsar skärmkanter? fälgarna är Ai max II med 7,5" bredd |
| tag bort det sista tecknet i adressen så funkar det. Det är ett kommatecken som ska väck | |
_WmB_ |
ja nu funka det:) såg snyggt ut ,synd bara att bilen var svart ihop med den mörka bakgrunden |
|
_Wmb_; jag skickade just två bättre bilder till dig. Mvh Stephan |
|
| det va det fetaste jag sett, din andra bil är ännu grymmare av vad jag har förstått ;) | |
| Stephan735i: vad är det för fälgar du har? ser skiit bra ut | |
|
Cosmoz: Det står vad det e för fälgar ;) Läs lite så.. :) Mvh Jojje |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.