AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.641

Uppgradering av navigator på E60

Ja
8
Jannegt
330i -05
Vet någon om det går att uppgradera Business navigatorn till Professional-versionen?
Si
3.020
Sim
F11 530dA
i3
Allt går, så även detta!

Dock så kostar det en slant..

I-drive skärmen bytts ut, till en större med splitsceen + du får en DVD läsare under CD inkastet.

BMW - Freude Am Fahren

//Simon
Ja
8
Jannegt
330i -05
Tack för svaret!
/Janne
Ve
210
Velgro
G32 640D GT
Hej

Om man inte har någon nav alls, går det att slänga in en professional och vad tippar ni att det skulle kosta? Eller finns det något annat system som ni rekommenderar till E60?
Ja
55
Janne M
520d -11 F10
Om man inte har navi alls, finns Business som komplett eftermonteringssats till E60/61. Kostar ca 22 tkr inkl DVD + montering. Fungerar alldeles utmärkt enligt min uppfattning, men jag har inte provat Business så jag vet hur mycket bättre den är. Så sent som i febr. i år fanns inte Business som färdig eftermont.sats, men jag förmodar att allt går att lösa ändå, men priset blir väl därefter.
Ja
55
Janne M
520d -11 F10
...jag har inte provat Professional... ska det vara
...fanns inte Professional som färdig... ska det också vara
De två sista Business jag skrivit, ska bytas mot Professional så blir det kanske lite mera begripligt.
Ve
210
Velgro
G32 640D GT
Tackar för svaren. Finns det nåt annat alternativ då som någon kan rekommendera? Jag vet att man i förra 7 och 5- serien kunde montera in BMW navigation, med riktiga kartbilder, men att skärmen var lös och satt på ett böj- och vridbart stativ. Detta finns inte till E60 eller? Dom har nämligen på något sätt missat beställningen på navigation på min nya bil, som beställdes med navigation professional.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.