|
|
|
|---|---|
|
Nya sommar däck är dax att inhandlas. Vill höra era åsikter angående de 4 olika alternativ jag tänkt mig. GOODYEAR EAGLE F1 BRIDGESTONE POTENZA CONTI SPORTCONTACT2 MICHELIN PILOT PRIMACY Dimension 235/45 17* Har alltid gillat CONTI däcken men hörde att dom saknar nån olja vad de nu var som gör att det lättare blir sprickor i dom. Men hjälp mig med era åsikter, vad är era erfarenheter av dessa däck? Ta er en titt: Länk | |
|
Ingen som har någon erfarenhet av dessa däck??? Ta er en titt: Länk |
|
| Conti sportcontact 2 har vunnit ett test i senaste numret av Vi Bilägare. | |
|
GOODYEAR EAGLE F1 GSD3 tycker jag har suveränt grepp på både torrt och våt väglag! Även om man har stark motor får man göra något drastiskt om man ska få däcken att släppa. Men det kan bero på dimensioner också, ska du har breda däck så kan jag rekommendera GoodYear. Nackdelar: Drar med sig en hel del grus i mönstren på däcken om du kör på grusväg. /Hammar |
|
|
Skulle ta conti. Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
BmwMutte |
Tycker att F1 funkar bra.. |
|
Hej av dom däcken du har nämnt så väljer jag Good year F1!men dom slits ganska fort!ska du ha bra däck så köp s-o3 |
|
|
Tycker F1orna funkar bra. Och jag har inte märkt att de skulle slitas fortare än andra däck, snarare tvärtom. /Johan Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.