|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tror nog det är samma sak. Glömde bara att skriva sport. Detta är i alla fall ett ZR däck vilket borde klassa som SPORT. Danne - H U M A N R A G E - |
|
|
Hankook kom näst sist av 12 testade däck i senaste Teknikens Värld Michelin pilot sport var i en klass för sig. Toyo Proxes kom 2a och ansågs prisvärdast. Man konstaterade oxå att ett Michelin 17" kunde kosta från 1880-3600 :- beroende på var man ringde !!!! |
|
|
Kan bara utgå från egna erfarenheter och jag har inget att klaga på... - H U M A N R A G E - |
|
|
jag har hankook 235/35 - 19 på min E46 och de fungerar bra. hade tidigare Pirelli P Zero Nero De hade bättre grepp speciellt på våt väg men de var dyrare och mer lättslitna. /Tony |
|
markus00 |
Isåkare: Va det modellen Hankook ventus sport k104 som va med i testet du tipsar om? Vilket nummer va det?? |
|
Nej det var Hankook Ventus Prime K105 som var med i senaste TV. Dåliga bromsegenskaper och våtegenskaper. Har själv K104 och kan säga att det är ett hyffsat däck i torrt väglag. Men våtegenskaperna är kassa. Hade såna bak på min förra 325:a..gasade man på riktigt när man svängde fick man ställ på väta. La sen på Nokian NRY bak på min 328:a. MKT bättre! Skall byta ut mina hankook fram i år tänkte jag.... En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.