|
|
|
|---|---|
|
Länk Jag fattar inte ricktigt hur han kan åka så fort runt kornerna? Jag skulle nog ha lite svårt att slå hans tid med min gamla 750 =) Länk En gammal klassiker. Länk En lite bil jakt. Länk Ängla vakt. Länk vilken tur att han hade cykel hjälm…… not 750i E38 ägare | |
|
hehe, klassikern hade jag aldrig sett innan. Den var riktigt rolig. |
|
|
Jo. Den är snygg. Men den bästa är ju ändå biljakten. Lite snopna poliserna ska ha blivit :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
hehe, ja biljakten var bra. Kan tänka mig långa hakor i polisbilarna å helikoptern. Killen kan hantera sin bil! Ta er en titt: Länk |
|
|
Manowar: Det var inte hans bil, den var stulen=))) BMW-Brings more women |
|
|
VArför sålde man minin! :o) |
|
bustorp |
En småvässad koja med endast handbroms bak o rattkula kan vara hur kul som helst............... Ödmjukhet inför kunskapen. |
|
"bustorp" Jo de måste vara så men han måste ha ganska bra bett i fram bromsarna och däcken med. 750i E38 ägare |
|
|
Bayerische: ja när du säger det så, så var det ju. hehe Men rätt hyffsad kontroll kan vi väl säga. Ta er en titt: Länk |
|
|
Spinner vidare med Länk Länk och till alla ni som tror att bmw+turbo=402m Länk Mikael Janssons bmw /Pelle |
|
|
Lite vattentema...Länk Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Länk ...och en MC... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.