AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.141

Tror ni om denna bilen (325 -92)

Sida 2 av 2
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
fernstroem: Har du inte långt att åka så åk och kolla på bilarna, så får du egen uppfattning om dom!
Självså tycker jag att dom har lite fel pris, men tycker du ska pruta på. Inte några tusenlappar utan utan 10 tkr. för så mycket kan dom inte få för bilarna!
Den vita har inte varit ute så länge så lått den stå där i 1 månad till om du nu inte har bråtom med bilköp! Den svarta har varit ute sedan 22jan tror jag det stod, så passar bilen dig efter provkörning osv så pruta o köp vill han inte så finns det säkert andra bilar att titta på!
Lycka till!

MvH Bmw 4-ever
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
Glömde säga att automat i en e36 inte är helt fel, men det är upp till var och en!

MvH Bmw 4-ever
Tycker att den va najs i Vitt så länge den är ren :) men ögonlocken skall veck!

Mvh Tobias
Visa användare
63
Henke B2
5.23 iA Touring -07
Jag tycker välvårdad orginal är att föredra - kanske är jag trist! Smaken är som baken! Att få styling att se schysst ut är svårt!

Automat är guld! Kanske passar det inte med denna bils framtoning, men det finns faktiskt folk som gillar BMW och gärna vilar musarmen när det dags att lämna jobbet för att åka hem!

Henke B
st
103
starkfredrik
525i Touring M -04 E39
det är mycke finnare med med ögonlock, plus att det inte ska vara någe krom alls på en e36 det är så gräsligt...
Xt
292
Xtr4
320i Cab -02
Riktigt dyr för de milen! Sedan så är det väl ändå lite väl extremt med allt den M-stylingen..

Personligen är jag lite åt det hållet att M-"styling" ska sitta på M-modellerna.. Visst kan det vara snyggare med en annan front. Men att sätta på M-lister och säkert emblem? Är lite overkill för min del om man inte har (i det här fallet) en M3a

Eller har jag fel?

/I'll catch you on the flipside
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.