AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
678

Vad är min bmw 535ia värd ?

Visa användare
661
nikke25
BMW 540/6 Touring -96

BMW 523 IM -00
Länk

Det är ju lögn att sälja en bil i dagens läge .....

Mvh Niklas

Räkmackan
Carl Adam Andersén
Runt 25 om den är bra i skick och har ett miltal på under 25 000.
Sen kan man nog dra av en tusing för varje plussad tusing på miltalet upp till 30 000 mil då blir värdeminskningen inte lika stor.

Köpte en 91a manuell, ej skinn för 36 papp, helt rostfri som gått 17000 mil 2003. Så du har ett högt pris.

Jag håller med Carl Adam. Det framgår inte hur långt bilen gått, men med ett miltal runt 25 000 så torde den betinga runt 25 000:-

Mvh,
Kalle
_____
525an: Länk
34000 mil om jag inte sett fel annons.

ska det åkas ska det låtas 2 som 4 hjul
bmw,m3
Hej!

är du sugen på en större bil fast då får du ge lite i mellan.

Tippar på ett värde på din bil allt från 22-28000kr men den får nog inte gått mkt mer än 25000mil sen är de nästan förtvivlat svårt att sälga en bil (enligt min mening)

Mvh

Hej
Om Du VERKLIGEN vill sälja, och inte bara har annonsen ute för att "kolla intresset" vilket tyvärr verkar ha blivit ganska vanligt de senaste åren, så skulle jag rekomendera Dig att sänka priset i annonsen med 10000:- samt skriva ut hur långt den har gått.

Jag är medveten om att detta inte är vad Du vill höra,men jag har under de senaste månaderna satt mig in i prisbilden på E34 med de större motorerna eftersom jag själv är intresserad av dessa bilar och det är helt enkelt köparens marknad just nu på 10-15 år gamla f.d. lyxbilar. Kombinationen av automat och höga mil samt att de personer som är intresserade av BMW:s i den här prisklassen ofta har dåligt med pengar, gör att jag tippar ett slutpris på Din bil på 25000:- plus/minus 2000:- (Givetvis mer om bilen är i ett sådant skick att den lämpar sig som entusiastbil/framtida samlarobjekt)

/Fredrik
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.