|
|
|
|---|---|
|
Länk verkar vara synd att sälja i delar! eller? | |
|
Tragiskt. Hoppas att någon köper den komplett istället. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Jag såg den också. Den ser ju riktigt fräsch ut på bilderna. Han tror kanske att han kan få mer pengar i delar. Synd på en klassiker. Kanske bra för oss andra M535 ägare...:-) tvätta, tvätta, tvätta.... |
|
Carl Adam Andersén |
Känns som det kan va en gratisannonsör :) |
|
jävligt synd iallafall ska man vara rädd om! snygg sport-skinn säljer han också. Länk |
|
|
Verkar för fin för skroten... Länk Mvh Tjäder |
|
|
ja absolut!!! tjäder. fy fan vad fälgarna blev snygga!!! gjort själv? m.v.h jompa |
|
| kan verkligen inte förstå varför han säljer den där, ser ju hur fin ut som helst + enligt texten verkar ju den vara prickfri. | |
Carl Adam Andersén |
Säger det igen, det är till 99% en gratisannonsör... |
| Dum är jag inte, men vad är en "gratisannonsör"? | |
|
Han kanske är ledsen för att det öppna luftfiltret drog effekten i botten... När jag får lust ska jag byta plats på kompressorslangen och grenröret, bara för att det är häftigt med VARM luft i motorn. |
|
|
Tror det han menar med gratisannonsör är att han sätter annonsen på "delar säljes" för att det är gratis o annonsera där när det kostar typ 50kr o lägga en annons på "bmw säljes". Isåfall är det ju ingen dum idè, men tvivlar starkt på att folk nappar på o köpa hela bilen när man inte ens lägger ut en 50lapp på o annonsera den. __ Letar ritning till wastegate |
|
Carl Adam Andersén |
Precis :) |
|
-->jomiz: Japp, det är resultatet av blod, svett och tårar...;). Nej, det gick relativt lätt. Blästrade bort klarlacken och satte sedan upp fälgarna i en svarv och polerade upp finishen i olika steg. Men jag gör aldrig om det!! Länk Mvh Tjäder |
|
|
Men menar säljaren ifråga seriöst att han ska sälja den i delar, eller skriver han bara så för att få den att smälta in? Men den var då förbannat fräsch, om man jämför med alla andra saluobjekt... |
|
| Väntar på svar från ägaren, han har mail :) BLev ju sugen som f*n. Hoppas den fortfarande är komplett! | |
|
Den är min! =) Fast du kanske har närmre till Trollhättan, än vad jag har... Varför måste folk bo på andra sidan världen?! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.