|
|
|
|---|---|
|
Länk Var jävligt fräsch, vad tycker ni andra, kan tillägga att jag är Cab tokig och att BBS fälgarna är precis i min smak | |
| Kanonläcker. Bara att tabort kebab-plasten på lamorna så är det klart! | |
hampe m3 |
Väldigt trevlig vagn.. har varit till salu väldigt länge/ i omgångar, men väldigt fin synd att fälgarna bara finns i 8,5"*18. |
hampe m3 |
hahahaha, bmwlundqvist du va mej en snabb rakare. |
| Fin bil ja, en här på forumet som äger den... Vi får väl se om han ger sig till känna snart, kanske. | |
hampe m3 |
dimeydixon, är det cab suget som kommer fram så fort vinter slasket försviner? Denna bil rullar väl i sthl trackten, har set denna bil någon gång om det inte är något syskon till bilen :) |
| Ja hampe, de enorma cab suget ja, funderar stort på en europa tour, spanien, monaco, frankrike o tillbaks, med en polare... finns de något bättre än att sitta i en cab o glida runt i rivieran med 2 tjejer bakom!??? suget finns där, vi får se hur affärerna löser sig | |
Agge |
Kebabplastet kan tas bort på beställning :) Kul att ni tycker om den. Mvh //Agge |
| Agge: varför ska du sälja läckerbiten?? :( | |
Agge |
Mosse: Är inte i behov av 2 bilar, speciellt inte eftersom båda endast används under sommaren. |
|
kebab-plasten??? om ni menar ögon lock så vet jag inte vad det har med kebab att göra!! vad är bakgrunden med denna ord? |
|
| Det skulle väl vara att utlänningar ofta använder dessa förhatliga tillbehör *gissar vilt nu*. Om det ligger någon sanning i detta överlåter jag åt andra att bekräfta. | |
|
Det är nog inte förenat med hudfärg vad man stylar sin M3 med...min Limo har ögonlock, och det var en vanlig Tyschk som hade limmat dit.. Personligen (förlåt alla original freaks) så tycker jag att ögonlock i bilens färg kan vara rätt snyggt, då är jag mycket mer anti mot ett par smaklösa 18" på en M3... Tonade rutor går ju också bort....och neon....och keps i bakrutan....och streamer....och lackade sidolister....och vinga a la F1.... ;) |
|
|
för er som vill utrycka sin rasistiska åsikter och fördommar borde nog byta forum , det är så sorgligt att fullvuxna män utrycker sig som små ledsna barn !!! lägg ner fördommar om bmw=kebab osv |
|
hampe m3 |
jaja..4 av mina 5 närmsta väner är föda i ett annat land än sverige. För 2 dar sedan satt ja med min nära vän (från grekland) i soffan o snackade, telefonen ringde, det va en gemensam barn doms vän till oss(från libanon), han uppmanade oss att kola på mobile.de, en vitt 328 cab m vitt skin o fult m3 pkt fanns till salu, precis så som hans dröm vagn ser ut. Med hans egna ord, som fick oss att kvida av skratt. "en riktig kebab låda, precis så ska den se ut" är vi rasister då?? knppast.. |
|
Hampe.. Det var nått ni sa mellan er.. ett forum som denna besöker flera tusen om dagen. Så att styling skulle ha nått me kebab eller gyros att göra e ju helt sjukt.. Förstår inte varför man uttrycker sig så.. speciellt om man vill vara seriös. Hälsa din Grekiska polare från en landsman.. hehe Mvh Jojje |
|
hampe m3 |
har heller ej personligen uttryckt mig så, men förstå värkligen inte varför man hänger upp sig. Svenne kärra hete min s70R när ja hade den för ett par år sen, enligt andra, inga ledsna miner här inte, sill vagn kunde dom gärna fått kala den, skulle bara garvat.. men ska tänka på mina skriverier så ingen känner sig stött, ber om ursäckt om ja väckt upproriska känslor. jojje81 din hälsning går fram även om han kommer att undra varför ;) ;) |
hampe m3 |
användarna på detta forum ser ja som vänner, alla är här för att diskutera o hjälpa till. me glimten i ögat kommer man bra mkt längre än om man hakar upp sig på ditan o datan, tänk på det oavset hudfärg, religon. tänk bara hur bra samhelet skulle se ut om alla kunde slapna av o lämna rasismen o den omvända rasismen hemma. |
|
de e sant det sista du säger där!! låt oss då sluta med dåliga skämt!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.