|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
Philly |
du menar den för 129' va? BMW |
Philly |
Mosse: Adda mig på msn: inline_skate58@hotmail.com BMW |
|
förstår inte hur ni kan haka upp er på vad det sitter för däck på bilen. och är man inte så hajj på att ta ett fint kort på bilen så blir det som det blir. man kan inte helt dömma en bil efter hur det ser ut på ett kort.. jag gjorde slut på 10 uppsättningar bakdäck förra sommaren. och då tog jag däck från däckfirman som det va en hel del kvar på.. och då blir det lite konstiga dimensioner. ja mena.. bakdäcken tar ju slut så fort så det är ingen idé å köpa nya... åk och titta på bilen istället, då får man ju verkligen svar på hur den ser ut! Är man inte dalmas så får man försöka komma upp sig på annat sätt! -Drift Team 2004- |
|
Gemini__ |
Micke_L: Om han med "ballongdäcken" är precis som dig, dvs använder sig av 10 uppsättningar bakdäck per säsong, ska man väl i allra högsta grad undvika den bilen. =) |
|
Micke_L > Billiga / dåliga däck tyder på en snål ägare eller en ägare med taskig ekonomi. Detta får i varje fall mina varningsklockor att ringa... En M3 kräver kvalitetsdelar och kvalitetsoljor! /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
|
det är ju bara att inse.. den som köper en m3 är inte ute efter att kärringköra precis. och givetvis ser man ju till att man har friska oljor överallt. service snålar jag inte på.. det slår bara tillbaka på en själv. Är man inte dalmas så får man försöka komma upp sig på annat sätt! -Drift Team 2004- |
|
hampe m3 |
om ja inte misförstod så va det några som tänkte som mig,, skönt, började ju undra om man hade för höga krav, kanske man ska finna sig i att köpa en ny uppsätning däck direkt vid ett eventueelt bil köp eftersom den tidigare ägaren är för snål/ ej har råd m ricktiga sulor.. Är bilen ren+fräsh så är det inte så svårt att ställa sig framför den o ta ett foto, bara man orkar hålla upp kameran så e det lungt. |
|
Påtal om M3, vad är det här för M3:a Länk MvH Björn |
|
|
Hade jag inte sett bilden skulle jag gissa på en Gt, men nu vet jag inte. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
"Grupp N" M3.an har vari ute förut...såld i 500ex..Nja...inget som jag har hört nåt om iaf..borde man väl veta.. Enligt mig är det en vanlig 3.0:a, eller så har nån moddat den själv. MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Kan det var en av 500 gula -95:or med orginal sportchassie?! Är det en Motorsportbyggd grupp N bil så är den ruskigt unik framför allt gatreggad. Fick man trimma motorn i grupp N ? Skulle var skoj att kolla lite närmare. / John |
|
|
ÄRLIGT så är ja lite skeptisk till m3or för runt 100lök! Är verkligen en 96 i det priset BRA??????? funkar allt som den ska?? går den riktigt? är den i bra skick?? Bilen har ju trots allt kostat ca en halv miljon när den var ny!!! är det nån som tänker på sånt? Klart bilarna sjunker som stenar med åren men endå! Vissa tycker typ 150 000 är dyrt för en m3! Jag tror fasiken inte dom tänker på att den då sjunkit ca 350 000 Redan!!! men sen finns det givetvis bilar som är så misskötta å fula så man blir ledsen & som knappt är värda nånting! men är en m3 helt korekt skött i kanon skick så tror jag INTE den kostar det priset!! Det är MIN personliga teori vet att andra här tänker helt annorlunda men så tycker då jag! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.