|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
hampe m3 |
däcken ser INTE uppsvälda ut orginal.. nilez det här är väl ett öppet forum?? förstår att det är mig du menar, har ja skrivit att det ÄR ett vrak, Nej. Om bilen är så himla fin då kan man väl sätta ut en bild som tyder på ett finnt skick också, eller? Hur jag tänker angånde däck,jo jag tänker så här, däcken ser för feta ut/för stora/för grova vilket tyder på......... |
|
NU kommer jag med det vanliga. Det kanske är Vanostrassel och det medför dåliga värden...inte sant....Jag har aldrig sett bilen eller ringt alls...bara spekulationer som allt annat här. MVH: Henrik ///M3 |
|
hampe m3 |
Philly har du ring på denna?? Länk |
hampe m3 |
Länk Eller denna, han har ej sport filter, just denna bil har ja sten koll på o kan meijla dej all info + litte till om du skulle va sugen på info. Du har säker koll på alla m3 som finns till salu, men det är alltid kul att diskutera/prata m3. mvh hampe |
| Skulle avstå från den obesiktade. Varför inte ha en bil man ska sälja besiktad??? Luktar skumt låång väg. Ja hela vägen till Helsingfors faktiskt:) | |
| Klart säljar snack också, "har många som vill se på den" | |
hampe m3 |
nilez, kolla på den sista bilden ja länkade till, linnet som han kallas har F1 or 225-45 fram o 245-40 bak vilket e ok men litte för breda för dom fälgarna om man vill ha det riktigt snyggt ;) Tycker du dom ser balongiga ut?? jämför gjärna med denna Länk |
Philly |
Den röda är fin, men för mkt pengar för mig... BMW |
|
Annars har jag hört att denna är till salu. Den 5 april är den dessutom nybesiktigad, utan anmärkningar - hoppas jag! :) Länk MVH Tobbe |
|
hampe m3 |
ja den röda är verkligen fin ser otroligt fräsh ut också, så som annnonser ska se ut. Philly får man fråga hur mkt du har tänkt att lägga på in köp av en m3a? Dessa billar har ju legat ute ett tag så en viss prut mån bör finnas + att det är väldigt svår sålt nu.. Annars kan du ju kanske vänta 2 månader til o lägga undan dom pengarna du tänkt använda till bensin, försäkring mm så har du en ganska bra slant till. Det är ju betydligt lättare att hitta litte extra finna bilar om du går upp ett snäpp till i peng, fast det vet du förmodligen redan, svårt o få tyst på mig när det gäller dessa vagnar lider litte av mun diare då.. |
hampe m3 |
har du kollat denna?? 93, röd,15 000mil, 95000kr. går tyvär ej att länka direkt till men du har all info här ovan. Länk har också leggat ute länge underbar färg, vet ej ngt om skicket dock. |
Philly |
Hej. Jag har som sagt sett varenda M3 på alla annonssiter. Som det ser ut nu kan jag lägga runt 110 000:- Vill ha 3.0an... En riktigt fin med få mil. Det finns många, men inte som intresserar mig då pris och mil sällan samarbetar efter mitt tycke... jag får helt enkelt vänta tills den rätta kommer ut på annons... Känner ni någon som ska sälja sin, men som inte finns på annons så maila gärna mig: philly328@hotmail.com ///Filip BMW |
|
> hampe Det du skrev var att det skulle vara pissiga däck för att dom hade högre profil än vad du kanske har på din? Och därför skulle man per automatik missköta sin bil mer? Tycker inte att det är snyggt med för breda/höga däck. Men det varierar väldigt mycket mellan fabrikaten, hur pass mycket ballong det blir. Sen att det är ett öppet forum är jag fullt medveten om, annars skulle jag inte lägga mig i. |
|
hampe m3 |
har ja skrivit att däcken är pissiga. Olika fabrikat=olika uppbyggnad av däckstomme mm, ja jag vet, ja har ju själv skrivit det, förstår inte riktigt vart du vill komma. Jag har ej skrivit att någon som köper ett däck med en sådan däckstome som gör att däcket ser fleskigt ut misköter sin bil, därimot har ja skrivit att en mäniska som köper nya däck då dom är slittna o lägger ner dom där extra 1000 lapparna på litte dyrare däck också vanligt viss servar o reparerar bilen då det behövs.. Ganska vanligt att man ser annonser med följande text ofta på m bilar, däck slittna, dax för service/besiktning/ombesikning, små fix som ny koppling/ ngt för den händiga... det är det jag menar, en sport bil som m3 an är kräver skötsel,service och schyssta däck.. Fast vissa kanse vill ha m3/suv.. vad vet ja. |
|
"kollar man pådäck o fälg så ser man att dom är litte väl baloniga, tyder på felaktig däck profil alt några billiga däck m fel typ av däckstome (va i alla fall väldigt vanligt på dom billigare m3 att dom ej hade shysta däck, som ja kollade på i informelt syfte) En som ex köper Pilot sport el dyl o lägger dom där extra 1000 lapparna på däcken servar o reparerar också bilen vid behov.." Vad är det som säger att det inte är Pilot Sport som sitter på? |
|
|
> hampe Jag har haft en M3, jag vet att det kostar. Finns kort på min SUV i min användarinfo. |
|
hampe m3 |
såg ingen suv, därimot en m3 utan till synes några balong däck. Fast om du säger att du hade det så får ja väll tro det,inte lätt att se det m tanke på vinklarna på fotona. |
hampe m3 |
läs inlägen jag skriver. ................................................................................................alt fel däck profil... Orkar inte förklara än gång till.. Läser du igenom tråden en gång till tror jag att allt blir bra. |
|
> hampe Det du tänker och det du skriver måste vara 2 olika saker. Tyvärr så går det inte att argumentera med dig. Lägger ner detta. |
|
|
Lugna ner er grabbar... :) Philly, den röda coupén som det länkades till här ovan, med GT / Cab fälgarna..den är en riktig karamell! suktade efter den förut... Kika på den, han går kanske ner lite i pris. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.