AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.540

Alla M3 E36 sökande..

Sida 1 av 3
Här finns en Mkt fin M3-96 till salu för en vettig peng.

Länk

Vad säger ni fin färg bra utrustning mm, Nån som e sugen??
Det är bra för min egen del men för er andra M3 sökare.

"Snabbt ska de gå,, annars får de´va"
El
339
Elfrippo
M3 coupé -96
Den ser fin ut. Fälgarna var inte fina dock. På med ett par original coupéfälgar så är den tipp topp! Är så gott som likadan som min, förutom att jag har originalfälgar och vitt skinn i stället för svart.
Philly
Den va fin!

Men varför 10 000:- mer för påställning?
Visa användare
175
Nibban
Åpel kadett -79
Kan vara för besväret,
skatten kan väl inte va mer än 2000:- eller har jag fel??
Så 8000:- för påställning....
Philly

Nått för dig kanske men lite skumt att ta 10 för Påställning. dett bör man kolla upp!

Philly
nåt för mig helt klart!

Hade jag haft tillgång till telefon hade jag ringt direkt och kollat varför han ska ha 10 000:- för påställning...

jag gissar på 2 sletna framdäck, eller liknande, toppen rasat kanske??

Skulle uppskatta om någon ringde och kollade!

Ha det bra!

/Filip
hampe m3
kanske avgasvärdena ine e riktikt ok??

Kollade på ett par m3 or innan jaa köpte min alla som va avställda pga ej utförd besiktning va riktiga vrak..

Själv så tror ja nog mer på att man får vad man betalar för..

Bilen är väldigt billig, katastrof fälgar, inte lagt ner så stor möda att få till en sjyst bild, tycker inte bilen ser så specielt fräsh ut heller, men bilder kan ju ljuga..

kollar man pådäck o fälg så ser man att dom är litte väl baloniga, tyder på felaktig däck profil alt några billiga däck m fel typ av däckstome (va i alla fall väldigt vanligt på dom billigare m3 att dom ej hade shysta däck, som ja kollade på i informelt syfte)

En som ex köper Pilot sport el dyl o lägger dom där extra 1000 lapparna på däcken servar o reparerar också bilen vid behov..
hampe m3
måste bara tilläga att jag ej talat m ägaren eller kollat på billen så den kan ju va ett bra köp.
hampe m3
nu har ja ringt på den, går någon singnal sen abryts mitt samtal.
hampe m3
Philly e det bara en mysig cupe som gäller för dig??
Finns ju annars ett par limos till salu på blocket exvis denna

Länk

Philly
jag fick svar:

"tjena . säljer den för 120 vid snabb affär. obes.. ställer på den i april å då kostar den 130.. är inge fel på den.. har flera som vill kolla på den."

BMW
Philly
endast coupé ja :D

BMW
lets by it .com

hehehe! Lycka till.

Philly
dalarna = världens ändå

BMW
hampe m3
förstod nästan det ;) Philly, cupe e mumms
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Konstigt att han ställer på den i april och då 10k dyrare? Varför inte ställa på idag och sälja för 130 om det nu inte är något fel på den? Jag hade nog låtit honom besiktiga och ställa på innan köp.

Philly
acey: exakt, nåt lurt

BMW
hampe m3
första intrycket är alltid väldigt viktigt, man känner i magen om det är rätt..

Gå på din inre känsla, man ska inte behöva dra ut info från en försäljare, sen märker man kanska snabbt om det är en entusiast eller inte.

Tycker det är väldigt intresant när man möter säljaren första gången, är bilen ren, kastar han ett get öga på dig om du råkar smälla igen dörren för hårt, pratar han om bilen som om det vore hans barn eller står han bara i ett hörn o röcker o säger att allt e bra, alt går in på siffror direkt per telefon.
"kollar man pådäck o fälg så ser man att dom är litte väl baloniga, tyder på felaktig däck profil alt några billiga däck"

Utveckla gärna det där, skulle vara kul att försöka förstå hur du tänker.

Philly
tror han menar att däcken ser bredare ut än fälgen, däcken ser ju uppsvällda ut

BMW
Philly > Det gör dom orginal. Tycker förövrigt att det är ganska underhållande att läsa alla spekulationer.

Känner inte han som äger bilen, men bor i samma stad.Av det jag sett av bilen så verkar den vara i bra skick.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.