|
|
|
|---|---|
|
Rubriken innehöll väl det mesta=) Någon som har några bilder att dela med sig av Min bil är mörkblå metallic, å hade tänkt texten i silver. Har funderat ett tag nu på vad man ska skriva utan framgång.. Mvh Anton | |
|
Välkommen till forumet ;) Skriv: BMWPOWER/// Mvh Dragolito Svart som synden Länk |
|
Carl Adam Andersén |
"Snygg och Rik" |
|
Ska du trycka dekal till framrutan kan jag starkt rekommendera CombiText. Riktigt duktiga. Du når dom på, 042-15 01 90 MVH / Jacob |
|
|
skriv PUSSYHUNTER,,, hej jag kör en bmw jätte snabbt.. |
|
|
Hahaha... Man får tacka för alla förslag, vissa bättre än andra=) Har ett ställe här i Skellefteå som fixar det, har gjort det på tidigare bilar där å det blev riktigt bra. Lutar åt att det blir AutoPower eller Bmw Sport Club... |
|
| Är du med i BMW sport club? | |
| Jag menar, annars kan en sån texy lätt ge ett löjets skimmer... | |
|
skriv No Fuck No Ride:P Why walk when u can drive |
|
|
My Money, My Choice ------ Länk Länk |
|
| jagärfjortis kan du ju skriva....e så jävla fjolligt me streamers tycker iaf. jag | |
|
håller med dej, tycker de e riktigt mkt raggar varning över att ha bård i framrutan, de har man på epor å toksänkta volvo 240 me hål i avgassystemet! gör din bil stilrent stylad istället....ska du promt ha en bård så gör en smal jävel länst upp å skriv nåt skönt, typ love machine. eller nåt jävligt drygt! de e mitt tips bara.men man har ju olika smaker, och de är ju tur, annars hade världen sett trist ut : ) kör så de ryker...... |
|
| Kanske ( BMW Motorsport ) | |
| jag skulle vilja ha hammanns framrutedekal. den med deras märke sen står det hamann. vart kan man få tag i den? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.