|
|
|
|---|---|
|
Länk BMW e lag | |
| Kolla bilens historia. A och O. S¨jälv blir jag skeptisk av vinge, takvinge, svartabakljus och ögonlock och övrigt kebabkit. | |
|
Instämmer helt. Över 200.000 känns inte roligt för det utseendet. |
|
| Framförallt oseriöst att inte nämna hur långt bilen gått... | |
| 13400 mil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
|
Ägaren tycks inte ha förstått poängen med en Alpina. Dessutom: M-system II på en E39??? Stackars bil... /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Håller med dig Olof, det ser hemskt ut.Förstår inte att man överhuvudtaget kan komma på tanken. | |
| bara för att förre ägaren har stylat den på ett sätt som inte alla gillar innebär inte det att det är en dålig bil..dessutom är det väl inga problem att återställa den till "originalskick"..vet inte vad andra B10:or ligger i för pris, men jag tycker inte att denna bil ska diskvalificeras pga vad som visas i annonsen. | |
|
Ok men tycker ni inte att det är lite väl högt pris på den?. BMW e lag |
|
|
Hade jag letat Alpina hade jag kikat på denna. Mer ovanlig och mer praktisk. Länk |
|
| det hade jag också gjort..ser mycket fin ut! | |
|
Tycker priset är lite för högt på den du länkade till cstjawa. Notera också förarsätet på en av bilderna. Ser extremt nersuttet ut för "bara" 13400 mil, eller? Bilen Bias länkade till ser mycket finare ut, men du kanske inte vill ha en Touring? /Per |
|
|
Takvingen och M5-vingen satt ju inte ens på bilen. Med M5-vinge antar jag han menar den lilla läppen?? Ögonlock är ju inte speciellt svårt att ta bort heller så det ska väl inte vara något problem. Bilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.