|
|
|
|---|---|
bmw,m3 |
Hej hej! Jag har en bmw 750ia-95 silvermettalic med grått skinn. Jag undrar om ni har några tips på hur man kan styla till den lite inget dyrt kan ju vara de lilla som gör de. tacksam för alla förslag, tänkte om de kunde vara snyggt å sätta på svart vita bmw emblem? nu är bilen så gott som helt org, med xeonljus, kanske kan bli snyggt med andra dimljus typ sådana i xeon? |
|
Vita blinkers, sänkning är väl den "billigaste" stylingen.. Mvh |
|
bmw,m3 |
Hej! jo de är de väll, jag har vita blinkisar runt om, men vet inte om jag har lust å sänka den tycker nog den ska vara som den är. tänkte lite på invändig styling. Mvh |
|
Som sagt, sänkning, vita blinkers, kromat utblås. Snyggt cleant och diskret. En 7:a ska vara enligt less is more. Förutom möjligen fälgarna som med fördel kan vara exempelvis 20" Alpina. Men då pratar vi ju ingen billig styling direkt. Varning: det blir lätt tattarstuk om man börjar kladda på en 7:a! |
|
|
Du skrev snabbare... invändig styling... M fotstöd kanske. AC Schnitzer pedaler. Finns inte mycket man kan göra inuti för en liten peng förutom att "kladda". Vad har du för budget? |
|
bmw,m3 |
Hej! De är som bmwlundqist säger, svårt att styla en 7 blir lätt för kladdigt är hyffsad nyja med hur den ser ut nu men lite förbättringar är ju alltid kul. Har just nu inga stora penningar att köpa fälgar för för annars är de ju de som gör hela bilen tycker ja i allafall Har väl runt en 5tusing att styla för men vet inte vad. MVH |
_WmB_ |
kromade njurar kanske? ,ljus toning runt om |
|
En Alpina frontspoiler är ett måste på en E38 helst tillsammans med Alpinas 20" och en lätt sänkning. M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.