|
|
|
|---|---|
|
Gillar objektsbeskrivningen. Första gången jag sett "dubbla antenner" i en beskrivning av en bil på bytbil.com, och inte på en 740-epa på blocket. *flinar* Länk | |
| hehe! ja undrar vad den kostar utan antenner! | |
Paap Reeder |
... dock verkade dom spreta litet .... 19 000 mil på en -86:a ... de ä´lite´ det. MVH /// Paap R |
|
Har dubbla antenner på min 535:a!! ;) Paap: 19500mil på min M535i -86 och drygt 19000 på min 518iS -88 :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
| Tidsenligt med dubbla antenner! En telefon-snopp på taket också kanske? | |
|
Inte på 535:an, men väl på 518. Givetvis en NMT antenn :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Jag har en gammal NMT från -87 sparad, en stor modell för fast motering eller bärväska som farsan hade i sin 740, den lade jag beslag på när den monterades ur för framtida nostalgibehov. Skulle ju passa perfekt i en E28! |
|
|
Bra idé! En sån kanske man skulle leta rätt på och bygga om till GSM. Klockerent att ha i en fin e28! ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Helt klart tidsenligt! Som 16-åring tjatade jag mig till dubbla antenner på den 320i-87 som mina föräldrar köpte som ny. Dock var bara den ena inkopplad, Modern Talking och Samantha Fox hördes bra ändå ;-) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag letar så smått efter en E28, att ha som hobbybil. Helst en M535 men gärna en 518/520 iS. (Gärna min gamla svarta, men får inte tag på ägaren). När E28:an står i garaget ska telefonen i - var så säker |
|
| Jag hade dubbla antenner på min när jag köpte den. Sen gjorde någon pöbel mig tjänsten att rycka av en antenn. Lyckligtvis den rätta antennen. Inte radioantennen. Njae speciellt sexigt är det ju inte med dubbla antenner men ack så mycket 80-tal! | |
| Jag hade dubbla antenner på min när jag köpte den. Sen gjorde någon pöbel mig tjänsten att rycka av en antenn. Lyckligtvis den rätta antennen. Inte radioantennen. Njae speciellt sexigt är det ju inte med dubbla antenner men ack så mycket 80-tal! | |
|
He he dubbla antenner är rätt på en E28 men denna måste vara sparsamt utrustad om man skriver det på andra plats på listan.. Någon som vet vad färgen heter? mvh Johan. Länk |
|
|
Själv tycker jag utstickande grejor som antenner är det fulaste som finns, jag väljer bort radion för o slippa antennen (visst finns det antenner som inte syns, men så mkt gillar jag inte att lyssna på samma musik om och om igen ;) __ Letar ritning till wastegate |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.