|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är på jakt efter en z3 m roadster och hittade denna på blocket Länk prisvärd?? mvh | |
|
Hej och välkommen till forumet! Den M Roadstern har diskuterats i den här tråden: Länk /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Man får vad man betalar för ;) Jag känner killen som har bilen. |
|
|
hehe jo man får vad man betalar för... var ngn på forumet som varit å kikat på den å sa att det bara var skräp så man får leta vidare... mvh |
|
| Snygg på bild... | |
|
Någon som vet vad försäkringen ligger på för en nyimporterad M Roadster? MVH / Jacob |
|
| Jag sålde min 2.8 och köpte mig just en M och betalar 9.100:- / år för den. Detta gäller länsförsäkringars merförsäkring. Inte alls farligt tycker jag själv med tanke på att jag bor ganska centralt i Linköping. Mitt första mail på detta forum på ett år förresten :) Härligt att vara tillbaka.... | |
|
För övrigt fick ajg följande svar när jag mailade med personen som äger bilen som diskuteras i följande tråd: "Som du säkert märkt är priset på min BMW bra mycket billigare än vad marknadspriset i Sverige är. Jag och min ex sambo hade köpt bilen ihop och nu när det inte är vi två längre tvingas sälja den till ett lägre pris än normalt" Ligger en hund begraven tycker jag personligen då....... |
|
| ;) | |
|
Ligger en hel flock begraven låter det som... The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.