|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| tja! vilken beslutångest vad ska jag ha för fälgar till min m535 86a den är diamantsvart. ska vara 18 tum. nån som har nått tips. allt ska köpas nytt. vad har ni för fälgar? | |
| Länk kolla in dom här..feta,,,8.5tum fram,,10tum bak 18tum | |
| BBS RX? | |
|
jo har funderat på bbs lemans eller breyton magic sport. men föredrar´ fälg med bred kant. skulle vara kul att se mer m535or med 18tums fälgar . efter som det är viktig bit på bilen tycker jag. typ. Länk |
|
| Hartge split är snyggt ockxå | |
|
ja absolut! hittade dom här skulle passa fint fast i 18tum Länk |
|
|
Alpina? rodge dodge BmwCS #5251 Länk |
|
| Oh ja, sådana i 18" och med kåpor skulle sitta som en fylla en lördagskväll! | |
|
ja alpina är fina också gammla mod. eller dom Länk Länk |
|
|
Länk Dom då? BBS RC! Alpina är också helrätt. |
|
| Original BBS 16" sitter också helt rätt! | |
|
bmwlundqvist: Jo tack om ändå fyllan vore så kul..... ha ha rodge dodge BmwCS #5251 Länk |
|
|
bbs 16 har jag redan på nu. ser bra ut men vill ha större! är det nån som har ett bbs emblem till cetrum kåpan, tappat ena! surt! |
|
|
jompiz: Jag tror att jag har ett par liggandes! ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
De snyggaste fälgarna på den bilen är helt klart Rondell 58 18".... tycker jag i alla fall. Danne - H U M A N R A G E - |
|
| Jag tycker precis som Dandelue, dock med tillägget om pristaket ligger på 10k inkl. däck. | |
| Okej, 12k då! =) | |
|
jompiz, varför större fälgar? Utsendet? ja kanske det ser "trevligare" ut med 18". Men samtidigt försämmraras chassi egenskaperna på din bil med så pass stora fälgar, på e28 chassit. /Pelle |
|
|
Jag hade 18- tum på min förra M535. Tyckte det var skitsnyggt, men nu när jag kör med 17-tum och jämför med bilder på min förra tycker jag att bilen blev lite väl hög med 18- tum... trots rejäl sänkning. Länk Mvh Tjäder |
|
|
Snyggaste 18"?, Original Krysseker från E38!, liknar original 16" Krysseker men något större;) dom passar också bättre tidsmässigt än vad många yngre fälgmodeller gör. Mvh Stephan |
|
|
hmm! kanske ska ha 17tum ändå! fan vart ju ännu mer beslut ångest hahahaha=) j-dredd hade du kåpor till bbs? m.v.h jompa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.