|
|
|
|---|---|
|
Va för fälgar ska ja köpa till min m3 93 den är dakara gul ! de står mellan dom här : dom som säljer dom är 1.Momo x1 www.alven-ingvarsson.se 2.Ace race y www.gummihuset.se 3.Aca racing gt www.gummihuset.se Nån som kan hjälpa mig för ja har sån besluts ångest !!! MVH Micke | |
|
Jag tycker att Asa Racing GT är snyggast och sportigast av de tre. M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
| Jag instämmer med M femman! | |
| Original:) | |
| Original | |
hampe m3 |
Köp nya däck till orginal fälgarna istälet, orginal e snyggast på E-36 så länge de e cab/GT/Contur du har ;) |
|
Orginal /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Original, givetvis :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| Original! | |
| Eh...original! | |
| Varför inte prova med orginal, enda som man får ha på en M3, speciellt en Gul! | |
| Ja, våga vara annorlunda och ta nån av de snygga originalfälgarna! Speciellt på en gul som danielb säger. Enda alternativen till original är nåt passande från BBS. | |
| har inte orginal fälgarna kvar fick inte med dom när ja köpte bilen de sitter 17" bbs fälgar på den nu =0( | |
hampe m3 |
man får köpa orginal fälgar efteråt också ;) V'ldigt svårt att hitta fälgar som pasar den dakar gula kulören, gick själv ett tag i samma tankar som dig, kanske man skulle ha en uppsätning 18"are, bollade ider men hittade ingen som pasade så bra som org, lättare m fälg till mörkare färger som ex avus till e36 an. Lycka till |
|
Länk BBS RC i 18" funkar på en gul M3:a. |
|
hampe m3 |
men BBS RC finns v'l bara i 8,5" breda, vill man inte järna ha en tum i diff melan fram bak, ja ja vet knappast nödvändigt, men ändå :) Annars en väldigt fin fälgi. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.