|
|
|
|---|---|
|
Har lagt märke till denna annons på BMWbörsen, den dyker upp lite då och då...är inte inbytes för denna 14 år gamla Golf lite väl dyrt??? Länk | |
| inbytesvärdet skall det stå... | |
|
Jag är ingen golfexpert men det känns väldigt dyrt. mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
swemho |
dyrt ? jag tycker det verkar konstigt att byta den där mot en M3 94-96 ? De ligger ju en bra bit över 100 lappen |
|
Om man nu skall byta mot den golfen så höjer man ju bara priset på sin egna pärla med en sådär 25 000:- Mvh Patrik 325i -92 |
|
| ...precis som bilhandlarna :) | |
518i slow mobil |
Måste ju vara pantad, vem byter en M3a mot en golf? E28 är en bra hållbar bil! Fartblind blyfot... BMW e28 registret #154 |
| Ta det lugnt.........om det är nån som har en Alpina B8, så går den säkert också att byta mot golfen HE HE | |
|
Eller så låter man honom betala nypris för en M3'a, t.ex. en -93 för ca. 450' som den kostade -93 så kan han få vad han begärt för sin Golf (säkert inköpspris också) //Wille |
|
|
Jag är beredd att byta rakt av! Jag får golfen, han får min gräsklippare (3.5 hk, autochoke...) /K |
|
|
Han kan få min Zuki, bytesvärde 5000. :) En sån golf ligger väl nånstans runt 15 - 20´ ? |
|
|
Antiloop: Zuki? Vad är det? Är det någon manuell gräsklippare? :-) Men håll med om att 43000 för en 88:a Golf GTI är saftigt, även om man delar priset med två anser jag det vara i överkant. Killen kanske har varit nedfrusen i 8 år och plötsligt blivit upptinad...vad vet jag? |
|
| Såg nu att du menade din motorcykel...sorry! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.