|
|
|
|---|---|
|
någon som har något tips på hur o vart jag skall sätta min ic...? det är en liten rackare ser ut som den nästan skulle kunna komma från en corrado g60... det är nästan det enda problemet jag har kvar så skulle vara bra om någon kom på en bra ide...? bilen är en bmw e30 323 vill sätta den framför kylaren men hur får jag dit alla rören??? | |
|
Nu vet jag inte hur din IC ser ut... Ska du sätta den framför kylaren, då finns det två vägar att ta. Den enkla: Dra tryckrör in under lysena på begge sidor. Man blir tvugen att kapa i festet på begge sidor för plåten som sitter mellan kofångaren och grillen. Den bökiga: Vill man inte kapa någonting... Ja då får man göra det bökigt och dra tryckrören ner och under rambenen... Där i från till din IC. Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
jo jag har tänkt på det där o kapa lite också det borde fan gå! skall nog ge mej på det ikväll! så vad tycker ni som vet jag har ännu min lmm från min 323 har inte fått hem min andra ännu hur skall jag sätta den innan turbon eller skall jag har den i orginal läget!? vart och hur skall jag sätta min dump om jag ändrar lmm position det spelar väll ingen roll? sen var det ju det här med lambda sonden jag har uttag för en sån på min downpipe men jag har ingen lambda på ditt andra avgas kanske inte behöver den då? sen den där lilla grajjen som sitter på luftburken orginal med två stycken vakumslangar på och sen är det en kontakt behöver jag den eller skall jag skita i den!? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.