|
|
|
|---|---|
|
autlådan går endast på nödväxeln,dvs 4,an.oavsett vilket läge man lägger i.lådan är bytt och är fräsch.men har oxå bytt styrboxen, reläer?har någon haft likadant fel??? | |
| står det nåt på displayen typ trans program | |
| nej,det ända som står ,det är själva genomgången av de olika programen,typ belysning,batteri mm,men inget annat,det kan stå standlicht i bland??? | |
| åk till bmw och kör ett test har du kollat oljan i lådan | |
|
vart har du fått tag på boxen har nämligen fått en trasig box från skroten böt även låda men det var fel på boxen hela tiden var på bmw och körde ett test och fick fram typ fel 09 magnetventil r spärr inbördes avbrott eller korrision |
|
| har bytt box,men ändå likadant,ska in på bmw på torsdagmorgon,men allt gick att åtgärda på din låda el???lätt åtgärdat el??återkommer på tors e,m,så får vi se vad bmw kom framtill via felsökningen. | |
| jag böt ju lådan eftersom den inte funka med nya boxen trodde det var lådan som var paj och jag orka inte byta tillbaka sen men det var ju båda boxarna som var paj så jag skicka tillbaks den till skroten.har du mätit kablarna mellan lådan och boxen 7 kablar ska det väl vara kolla så det inte är korrision på kontakterna och kontakt på alla så du vet att dom är hela | |
| ok,ja bmw verkstaden ska få kolla allt det där med kontakt i kablarna osv på torsdag morgon,så får vi se vad som framkommer. | |
|
forum, tänkte bara höra om du visste nått om transfale i diplayen? |
|
| nja inte mer än det jag råka ut för prova ta ccm om du har 735 87 typ | |
| sorry blev lite fel ta ur ccm och sätt dit den igen nåt fel på lådan ???? | |
| bmw verksatden får kolla allt som har med styrbox mm att göra,så får vi se,återkommer med vidare info i morgon torsdag. | |
| lådan går perfekt, jag har en e 38 | |
| fick beskedet idag av bmw verkstaden,allt är ok med ström mm till styrboxen,men den växlar inte,så dom tror att det är fel i autlådan,så nu söker jag en fräsch autlåda till ett bra pris. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.