|
|
|
|---|---|
|
Hej! har precis blivit med BMW,närmare bestämt 540ia-93. det medföljer m5 fälgar,som e skodda idag med,225/50/17(kuhmo).som e ganska slut,undrar därför om det e ngn som kan tipsa mig om var man kan köpa däck till vettiga priser,samt vad som e rekomendabelt till denna vagn.Tack på förhand! mvh DENNIS | |
|
dackonline.se klart billigast : ) : ) Beam me up scotty!!! ay ay sire!! |
|
| Synd att dom inte säljer Bridgestone S03 bara... | |
|
FälgFixarna i Helsingborg har precis börjat däckförsäljning. Priserna kan jämföras med dackonline.se Du når dom på, 042-294630 MVH / Jacob |
|
D-diddy |
dackonline.se där köpte jag mina kuhmo, riktigt nöjd med dom däcken. tysta och spårar inget, (jämfört med dom continental som satt på förut) MVH Davidf. "The unattainable is invariably attractive" |
|
moegreen Vart är du ifrån? //Niclas Pärlan Länk |
|
|
Hej igen! jag kollade på dackonline och hittade mkt trevliga priser,helsingborg e ju också bra att veta,men däck krängarna e väl inte så pigga på att montera däck som dom inte har fått sälja själva? jag bor i lerum srax utanför göteborg mvh DENNIS |
|
| Kollade på Dackonlin.se igår efter tips från Micke Olsson. Om man jämförde priset jag fick på den lokala däcksfirman för två stycken Good Year F1:or mot det på Dackonline så kan man säga att jag fick det ena däcket i princip gratis. Otrolig skillnad! | |
| Dackonline.se var billigast kanske jag ska tillägga! =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.