|
|
|
|---|---|
| Har en 540 e-39 sedan.med USA baklucka något tips hur jag ska sätta fast regskylten. har en liten skylt. Men dom fyra hålen i luckan går utanför skylten. | |
|
Du får nog skaffa en nummerskyltshållare. Nu firar jag! Detta blir 1000:e inlägget! *skål* |
|
|
Gör som jag använd dubbelhäftande tejp, fungerar hur bra som helst, ingen risk att skylten lossnar. Hur kommer det säg att din E39:a har USA-bagageluckan, är den Amerikaimport eller har du bytt lucka? Mvh Stephan |
|
|
balders Lägg upp bilder på din bil... vore kul o se hur den ser ut *L* //Niclas Pärlan Länk |
|
tvåtakt |
Problemet är ju dom fula hålen. Sedan tycker ju jag personligen att hela luckan är ganska ful (men den är fräck) ,och själv hade jag bytt till en begagnad vanlig. Svetsa igen hålen och lacka om? Eller skaffa en Amerikansk hållare och sätt en vit amerikansk plåt bakom den svenska. Sedan tvätar man bort den svarta ytterkanten på den svenska med thinner, och vips så har man en ball "svensk" plåt som det står tex Alabama på. Men det ser nog för djävligt ut på en E39... Fast det funar bra på jänkare. |
|
Tack för tippsen, men som Stephan säjer ta dubbelhäftande tejp NÄ tror jag inte. vill ju inte ha fyra hål som syns. Och som svar på frågan så är bilen tysk inporterad men gjord för USA export därav luckan. Och till Tvåtakt kan jag nog bara hålla med, att det kommer att se för jäkligt ut. Som svar till till Nillen 78, så får jag nog vänta med det lite. Bilen står i garaget. ca en månad till. Och äntar på saltfria vägar. BMW Lundqvist ligger nog närmast till den tanken jag har själv. får väl kolla vad som finns. Men tack ska ni ha finns det mera bra tipps så kom med dom . |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.