AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
2.723

Jag vill ha GPS.

Sida 2 av 2
Ni verkar bortse från mångsidigheten i en handdator i jämförelse med en orginal navi. Du kan surfa via GPRS, titta på film/videosekvenser, köra MP3 ja you name it som du kan göra på en vanlig dator egentligen.

Att det sen är mer estetiskt tilltalande med orginal navi håller jag med om. Men det är den enda fördelen jag ser.

Att räkna om en rut tar 2-3 sek som nämns ovan.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
BM
1.842
BMW_MAN
F11, 535xD -14
E39, 525i -01
Samma erfarenhet från mig, en ny rutt tar 2-3 sek. Om man nu inte gör en rutt från nordkapp till gibraltar, den tar 20 sek. Men sen tar den ju en vecka att köra så då är 20 sek lite.

Jag håller med om att det estetiska och utseendet är viktigt men för mig går ändå gränsen någonstans.

Jag kan inte förmå mig att betata 10ggr så mycket för något som funkar en 10del så bra.....

Kanska kan jag betala dubbelt för något som funkar hälften så bra, men där gå gränsen.

Titta på TV funktionen i bilen t.ex nu stänger SVT ner analognätet, ok BMW kommer säkert med en BMWBoxer som kostar 40,000 om 5 år.

Köper heller en 12 boxer för 2000 nu istället även om det inte är lika estetiskt....
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Jag har en Navman 3450 GPS till salu om någon är sugen på att testa handdator-grejen.
Jag har lyckats deala till mig lite nya prylar från jobbet :o)

Visa användare
1.126
bood
320d xDrive Gran Turismo

BMW CS #761
BMW_MAN: på pricken !!!

Djäklar vad bra det vore med en pc i bilen och en 7" touchskärm monterad i en originalram.

"BMW six appeal"
Farkost:Länk
Visa användare
1.126
bood
320d xDrive Gran Turismo

BMW CS #761
Så här sitter min iPaq. Så värst illa tycker inte jag det ser ut.

Länk
Länk

"BMW six appeal"
sa
76
saablar
118dM -15
bood

hur får du sugproppen att fästa på instrumetpanelen?
Visa användare
1.126
bood
320d xDrive Gran Turismo

BMW CS #761
saablar: super-special ;) Nä då, jag har en rund plastplatta (som hörde till en Garmin) som sitter med en häftkudde på instrumentpanelen. Om jag kan ta bort den utan några märken vet jag inte ännu :/

På den plattan fäster sugproppen väldigt bra.

Jag ville inte sätta den i vent-hålen eller på vindrutan så det fick bli så. iPaqen skymmer ingenting men syns bra och är lätt att nå.

"BMW six appeal"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.