|
|
|
|---|---|
|
Ser väldigt ofta såna här frågor på forumet. "Var får man tag på" det ena och det andra, och vad kostar ditten och datten på BMW. I många fall är det självklart befogat att undra var och hur man får tag på saker, men det är såmycket som är så självklart och vill bara man till en viss eftertanke. Typ, var kan man köpa emblem till sin BMW, eller vem säljer original M-knoppar eller vad kostar en termostat till en -94 320 på BMW. Eller har jag fel? | |
|
Det kanske vore en god idé med ett extra forum för "stickys", där man samlar svaren på de mest frekventa frågorna som ställs gång på gång. Eller så lär sig folk att använda sökfunktionen, men helt lätt är det uppenbarligen inte :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Ja det är ingen dum idé, med ett extra forum för detta. Problemet är väl att det tittas lika lite där som det söks. Tilläggas bör väl även att jag själv ´"slarvar" med att söka ibland dock, men ibland blir det bara "för mycket" av en del inlägg, exempelvis som jag skrivit i förra inlägget. |
|
|
Tänkte passa på att byta ut till en ny vxlspak me, tror de e snyggast me en org. mknopp faktist. Frågan e vart man hittar såna till ett humant pris? Här kom frågan... saxat ur en annan tråd. |
|
|
Jag håller med dig bmwlundqvist. Det borde vara rätt självklart att om man vill köpa original BMW-delar av någon sort så får man åka till en auktoriserad BMW-handlare och beställa. Det finns liksom inga andra alternativ. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Håller med er killar, men det kan ju oxå vara så som att du tex. vill ha en liten prisuppskattning på en del innan du åker till BMW och beställer. Även om det är en BMW-handlare du åker till kan det ibland skilja på priserna. Finns flera exempel på trådar med detta "problem". Sen finns det ju oxå de "småföretag" som säljer BMW orginal delar till lägre (och högre) priser. Min ögonsten: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.