|
|
|
|---|---|
Sebb4u |
Hej Alla! helt plötsligt en dag slutade att fungera c-låset. Fick inte upp det med nyckeln heller så jag använde våld. Det gick att låsa bilen men inte att låsa upp. Sen belysningen i coupé:n slutade fungera på kontakt-lägen, sen stereon tappade minnen. Kollade lite och mätte på det och insåg att allt funkade som det ska bara när jag hade motorn igång, inte annars. Efter ett par dagar har slutat fungera alls!!! kan inte få upp dörrarna alls varke in- eller utifrån, så jag var tvungen att ta sönder en ruta, kryppa in och köra bilen i garaget. Har någon nån anning vad det är för fel? har bytt GM.modulen under backsoffan, hjälper inte....TACK!!! E34-525, 89 |
|
Du har en spricka eller glapp i huvudsäkringen, kostar inte många örren på BMW: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Kolla även alla säkringar, inklusive de under baksätet. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Sebb4u |
Dom vanliga säkringarna är kollade, men jag hade glapp i huvusäkringen. TACK!!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.