|
|
|
|---|---|
|
Vad e egentligen rimliga priser för dessa bilar? säg att de gått normalt för sin ålder.. typ 1500mil om året o har bra med utrustning.... Ideér nån? MVH "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" | |
|
Jag gav 159000 för min 323Ci-00 då var bilen 3 år och hade gått 16000 mil Länk BMW CS #5206 |
|
|
oki.. tack. ett svar iaf =) "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
|
Mellan 14000-18000€ beroende på utrustning och mätarställning köpte min i januari. |
|
|
Vad har folket gett för sina 328 tro? "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
| Ahh, ännu en som letar e46ci =) | |
|
DanneW: hehe..du gör oxå eller? =) "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
| Japp, vi får se vem som hittar "sin" först. Dock bra att du startade tråden. Är inte helt 100 på prisbilden själv. | |
|
Priset beror på precis allt, utrustning till att börja med, mil tal, skick..men 323ci-328ci ligger mellan 130'-180'..men som sagt allt spelar roll på bilen. behind a great man there is a great BMW |
|
|
Länk Kom hem med denna igår... Kanonskick på bilen, fulldokumenterad, 2 damer som ägt den innan. Säljaren sålde bilen åt sin mor. Denna verkar dock vara lite billigare än de flesta andra på mobile. Schnelle fart, Härliche fart. |
|
|
Grattis mr gaspedal, hoppas det blir många mil idenna bil. Hoppas hemresan gick bra, vågade du sträcka ut bilen på autobahn? Lycka till. |
|
|
Amet: Tackar =) Jodå, hemresan gick otroligt fint. Hade inte förväntat mig så stor komfort. Bilen fick smaka stenhård autobahn körning, även bromsarna fick smaka 220-0. Jag är otroligt nöjd. Vilken stabilitet när man tar kurvor i 230km/h. Helt otroligt =) Schnelle fart, Härliche fart. |
|
|
Hämtar min imorgon. Behöver dock inte åka lika långt som dig. =) Lycka till me kärran =) mvh Daniel "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.