AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.298

Ultimata stöldskyddet!

R
209
R
X5 3.0 IA E53 - 00
318 Sedan E46 -98
318 Sedan E46 -02
318 Sedan E46 -02
320D E90 -06
Det är med bestörtning man läser om inbrott, skadegörelse och bilstölder och jag lider med alla bilägare -inte bara mina BMW-kollegor. Har följt tråden med killen som monterade siren i bilen som gav tjuven en riktig otäck överraskning och en smärtsam sådan. Nu riskerar ägaren även lagliga konsekvenser p g a detta.

Personligen skulle jag aldrig våga göra samma sak p g a skaderisken - både på okända såväl som min egen familj. Elektronik är trots allt elektronik - med alla dess fantastiska egenskaper och... brister.

Hur skulle jag kunna leva med skuldkänslorna om min sjuåriga dotter t ex kliver in i bilen för att hämta sin favorit-CD och larmet skadar henne för livet?!

Bättre kanske något larm som "känner igen" den egna familjen, som t ex detta fantastiska larm:

Länk

Viss bidoft i bilen måste tyvärr accepteras:-)

If it aint broken - dont fix it
Haha, ett sånt skulle man ha! Då skulle problemet att hitta någon som vill köra efter en sen krogkväll vara löst också! :-) Klockrent.

Bilen:
Länk
Visa användare
175
Nibban
Åpel kadett -79
*gapskratt*

Riktigt roligt!!!!!
Ja - en antistöldapa!

Jag lägger en beställning direkt...
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Har en!

Nää, skoja bara. För jäkla rolig.
bu
294
buffy11
525:92 touring brokatrot
haha
en sån appa ska jag nog skaffa i min bil :p hahaha

den var bra____k1mzo :)

hahahha

Toni
Visa användare
162
Perra L
E36 318IS coupe -93
E30 320 Cab -90
Man kunde ju ha en egen dresserad extra äcklig och agressiv pundare boendes i bakluckan, det torde ju avskräcka, men det blir förstås dyrt att hålla med uppiggande knark stup i kvarten.......... O vad ska inte facket säga...
*asg* :)

Länk min pärla
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
Finns dessa som mpg ngnstans att ladda ner?

/// B-O
M POWER- När du älskar att KÖRA!!!
Min:Länk
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Perra L: Man kan inte dressera en pundare. Det är därför dom är just pundare! ;)

BmwMutte
R:
"Hur skulle jag kunna leva med skuldkänslorna om min sjuåriga dotter t ex kliver in i bilen för att hämta sin favorit-CD och larmet skadar henne för livet?!"

Skulle det vara bättre om hon blev nerklubbad och dumpad i sjön??? =/

R
209
R
X5 3.0 IA E53 - 00
318 Sedan E46 -98
318 Sedan E46 -02
318 Sedan E46 -02
320D E90 -06
BMWMUTTE:
Ingen fara , det var min odugliga son du såg i filmen!
Han luktar illa men är snäll mot övriga familjen :-)
Lite bakom är han väl, men det är därför vi ger han tidningar så han har nåt att läsa där i bakluckan!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.