|
|
|
|---|---|
|
Det är med bestörtning man läser om inbrott, skadegörelse och bilstölder och jag lider med alla bilägare -inte bara mina BMW-kollegor. Har följt tråden med killen som monterade siren i bilen som gav tjuven en riktig otäck överraskning och en smärtsam sådan. Nu riskerar ägaren även lagliga konsekvenser p g a detta. Personligen skulle jag aldrig våga göra samma sak p g a skaderisken - både på okända såväl som min egen familj. Elektronik är trots allt elektronik - med alla dess fantastiska egenskaper och... brister. Hur skulle jag kunna leva med skuldkänslorna om min sjuåriga dotter t ex kliver in i bilen för att hämta sin favorit-CD och larmet skadar henne för livet?! Bättre kanske något larm som "känner igen" den egna familjen, som t ex detta fantastiska larm: Länk Viss bidoft i bilen måste tyvärr accepteras:-) If it aint broken - dont fix it | |
|
Haha, ett sånt skulle man ha! Då skulle problemet att hitta någon som vill köra efter en sen krogkväll vara löst också! :-) Klockrent. Bilen: Länk |
|
|
*gapskratt* Riktigt roligt!!!!! |
|
|
Ja - en antistöldapa! Jag lägger en beställning direkt... |
|
|
Har en! Nää, skoja bara. För jäkla rolig. |
|
| haha | |
|
en sån appa ska jag nog skaffa i min bil :p hahaha den var bra____k1mzo :) hahahha Toni |
|
| Man kunde ju ha en egen dresserad extra äcklig och agressiv pundare boendes i bakluckan, det torde ju avskräcka, men det blir förstås dyrt att hålla med uppiggande knark stup i kvarten.......... O vad ska inte facket säga... | |
|
*asg* :) Länk min pärla |
|
|
Finns dessa som mpg ngnstans att ladda ner? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Perra L: Man kan inte dressera en pundare. Det är därför dom är just pundare! ;) |
|
BmwMutte |
R: "Hur skulle jag kunna leva med skuldkänslorna om min sjuåriga dotter t ex kliver in i bilen för att hämta sin favorit-CD och larmet skadar henne för livet?!" Skulle det vara bättre om hon blev nerklubbad och dumpad i sjön??? =/ |
|
BMWMUTTE: Ingen fara , det var min odugliga son du såg i filmen! Han luktar illa men är snäll mot övriga familjen :-) Lite bakom är han väl, men det är därför vi ger han tidningar så han har nåt att läsa där i bakluckan! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.