|
|
|
|---|---|
| tjena . har en bmw 325i e-36 -93 med ett 2" avgassystem !? hur vet jag om det är ett sportavgasssytem eller inte? | |
|
Låter det "brum brum" är det orginal låter det däremot WROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMM ÖÖÖÖÖÖÖÖHHHHHHHHHNNNNNNNNNNNNN!!!!!!! Så är det ett sportsystem eller troligtvis hål i ljuddämparen. Så här ser ett orginal ut.Länk MVH |
|
|
Det var en kul förklaring! Jag tycker att 3-serien har mycket bra orginal system, låter väldigt gött, det är som att lyssna på go musik! 5-serie saknar det tycker lite synd, men det är ju mer komfortbil. Så personligen tycker jag att du ska ha kvar orginal systemet. MvH Bmw 4-ever |
|
| nja asså.. han som jag köpte bilen av sa att det var ett 2" avgassystem så jag vet juh inte exakt .. det är inte som det där orginalet .. !? | |
|
hmm.. trodde att 325 hade 2x2" system, har jag fel??? |
|
|
De är dubbla rör orginal på 325...tror inte förgående ägaren satt dit ett 2" enkelsystem,vore ju dumt... Men tycker du borde höra ganska tydligt om de är sportsystem eller inte,speciellt när du gasar lite.. Men sa tidigare ägare att de är de eller? |
|
| nja . asså på annonsen så skrev han 2" avgassystem och när jag fråga så sa han sportavgassystem ! men det låter juh lite piggare än orginal men om man inte har hört ett orginal så tror jag inte man kan tro att det är soprtavgassystem!? | |
| Är de kromade utblås? | |
| ja det är det nog ja ... | |
|
starta bilen nä den e kall. ryker det bara ur ena röret är det orginal. ryker det ur bägge är det inte orginal sitter ett spjäll på org systemen som bara öppnas vid behov, tex vid full gas då mycket avgaser skall ut. Daniel |
|
| 328CIA: Finns den funktionen verkligen på en 93:a? Vad jag läst på forumet så finns den funktionen inte på en 325:a. Men däremot på en 328:a. Eller har jag fel? | |
|
skall försöka kolla upp det Daniel |
|
civilization |
Har ett orginalsystem på min 328:a som verkligen låter nåt otroligt trist...ett slags knattrande bara. Pinsamt ljud faktiskt, min gamla 320 -92 med orginalsystem mullrade betydligt mysigare. Är det nåt fel på min bil? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.