AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
885

E30 kaross me E36 skärmar å allt, någon som tror de går?

Visa användare
39
Larzzon
Bmw 320-86 Mbrun
ja e inne på att börja bygga om min E30 323-86 men att bygga me E36 framskärmar å huv å allt tror ni de kommer att gå att få snyggt??

finns de någon som kanske har gjort ett sånt bygge i så fall hade de vart roligt att få se lite bilder ...

men de finns väl inga som e så galna lr??

"Bmw förlänger livet"
//
131
///puh
525ia m-sport -01
Tror det skulle se väldigt konstigt ut. Om det nu skule funka. Fixa upp din E30 så den blir riktigt fräsch istället, tycker E30 är en av dom grymmaste karosserna Bmw har åstakommit, så i mina ögon så förstör du din bil om du skulle göra om den med E36 delar.

..........................
Pärlan min Länk
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Ta inte illa upp, men det finns nog ingen som är så galen ;)
Visa användare
39
Larzzon
Bmw 320-86 Mbrun
de vart ba en tanke som slog mig om de va någon som hade gjort det å hur de nu skulle se ut.

///puh: visst skall ja gö iordning den te topp skick.
har ba lite tankar.

"Bmw förlänger livet"
vi
19
virus
320 -93
323 -86
Såg en e30 touring med e39 front för ett tag sedan. M-spoiler, skärmar, lysen, huv m.m. från e39:an. Det var nog en av dom fulaste bmw jag sett någonsin. Kan tänkas mig att en e36 front skulle se nästan lika bedrövligt ut.
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Finns väl bara en bil som blivit snyggare sedan den blandats med en annan modell och det är väl Nissan S13 parat med S13 Silvia som blir Sileighty. Men då är det ju en skitful japan i grunden. ;)
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Såg faktiskt en E36 coupé med E46 prylar ditmoddade. Smakfullt gjort, ingen överstyling för övrigt och enhetlig diskret färg.
Den var faktiskt ruggit snygg
Är själv nyfiken på hur en E36 Coupe skulle se ut med E46:ans baklampor!?
För övrigt så ser en E36 grym ut med E46:ans front! Det nya kittet dom börjat sälja! Tycker det vore tok fränt projekt om man skulle klämma E46:ans lampor och framskärmar på en E36:a!
Men men... Smaken är som baken!

Shake That Ass
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.