|
|
|
|---|---|
|
Skulle gärna vilja se en bild på hur ratten ser ut i en sådan. Antar att det är samma som i alla andra 95:or. Tack på förhand! | |
| Jamen kom igen, det här vet ni ju! :)) | |
|
Så här ser den läderklädda ratten ut i min 518i executive: Länk Nytt för 95-orna var det "riktiga" BMW-märket i ratten. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Kan även se ut så här om bilen importerad: Länk _________________________ Vanliga fel på E34: Länk |
|
|
Mugge: Inte i en 95:a, bilden visar "gamla" utförandet med präglat BMW-emblem. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
I min 95:a satt ratten som Erikw länkar till. I 92:an, 93:an och 94:an satt den ratten med präglat emblem som Mugge länkar till. |
|
|
Tack för svaren, var som jag misstänkte. I min nuvarande 90:a så har jag M Tech II ratten och den är helt underbar, synd att man inte kan ha den i en nittiofemma (som förmodligen blir nästa bil då jag byter). Finns det nån som har länkar till hur sportrattarna med airbag ser ut i en E34? |
|
|
Jag antar detta är sportratten med airbag: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Jepp, men den verkar vara hyfsat ovanlig i E34. hade den i E36:an. M-techII, är det den som satt i tidiga M5 E34? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.