|
|
|
|---|---|
|
Har köpt ett diskret litet scoop till min huv som jag nu äntligen ska ta tag i och montera. Hur bör jag fästa det så att det sitter bäst? Nån sorts limm under för att sedan spackla runt kanterna osv för att få det att se jämnt och bra ut?. Vilka produkter ska jag använda till limningen samt spacklingen, tacksam för hjälp. +++++ beggz +++++ | |
|
Du limmar fast detta scoop med hjälp av ett karosserilim. Inoteks är mycket bra sådant. Sedan är det precis som du säger att spackla. Där kör du lättast med finspackel. Eventuellt kan du ta det grövsta med glasfiber sedan finspackel. Det går fin fint med allt från Biltema till Plastic padding. Lycka till! Vill bygga 2,7L motor, med eller utan turbo???? www.dnstrading.se |
|
|
Vart får man tag på Inoteks karros lim som du nämner då? :> +++++ beggz +++++ |
|
|
Jag har fått det av en kompis så jag vet i ärlighetens namn inte. Men jag skulle gissa hos tex Mekonomen eller dylikt. Hos din lokala karroseriverkstad och lackerare. --- Vill bygga 2,7L motor, med eller utan turbo???? --- www.dnstrading.se |
|
svavelvinter |
stylingkompaniet.com säljer sikaflex, riktigt bra lim! |
|
Yes det har du så rätt i. Det funkar oxå. Det är av märket Bostik. --- Vill bygga 2,7L motor, med eller utan turbo???? --- www.dnstrading.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.