|
|
|
|---|---|
|
Har fått en fin bula i taket på min iX, tack vara min käre far. Kul att få en trästege över bilen, NOT! Bulan är stor som en femkrona ungefär, och lacken har klarat sig bra. Så nu undrar jag om någon känner till en firma/person i Växjötrakten som riktar/trycker ut bulor så som tex. Cardent elller Ditec? Någon med personliga erfarenheter? "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." | |
|
Finns det Mr. Cap i Växjö? Jag lämnade min Z3'a till dem fast i Halmstad, det är en kille som åker runt och fixar bulor, stor sannolikhet att det är samma som kommer till Växjö. Jag är mycket nöjd med jobbet. Har för mig att han jobbade för fler firmor än Mr. Cap, så det är mycket möjligt att det är samma person även där. Fredrik M |
|
|
Nej... Ingen Mr. Cap i Växjö vad jag vet... Ska sälja bilen nu innan sommaren, så man vill ju att den ska vara i bra skick. Typiskt när man har den på vinterförvaring hemma på fars gård att han ska klanta till sig... "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Jag vet inte om BVS gör detta, men de vet säkert vem som gör det i alla fall! Länk Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Ja just det. Dem hade jag glömt bort!! Har de flyttat? Fick för mig att de fanns nedanför bilprovningens gamla lokaler, vid hörnet in mot Stål & Verktyg? "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Jo, de har flyttat! Jag har faktiskt inte varit i de nya lokalerna. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Det finns nån kille i öjaby som fixar sånt också. Han håller även på med rostlagning och rostskydd (typ hålrum och sånt). Han är lite skum men är billig och säker på sin sak (sägs det). Bil & Riktning i Öjaby heter dom. Adress: Runv. 2, 35250 VÄXJÖ Tel: 0470-607 55 Sen har du även: Ljungby Bilskadecenter 0372-886 90 Alvesta Bilservice AB 0472-131 10 Men dom vet jag inget om.. |
|
| Någon som känner till en buckelriktare i Borås? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.