|
|
|
|---|---|
| Någon som vet hur ja släcker inspektions indikering på 525tds E34? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Med en serviceåterställare för ca 500 spänn.rekomenderas Det finns även en snikvariant under Gör det själv som göres på egen risk. ///MVH Hasso Länk |
|
Eller så åker du till närmsta alltialloverkstad och bjussar på fikabröd så släcker dem den åt dig. Tar typ 30 sekunder om man har återställare. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
jag vet iaf hur man släcker dom på typ 30 sek hemma på min 520i 88 men jag vet inte om man gör lika på din 525 tds.. |
|
|
på min tar man iaf en liten koppartråd eller nått sånt å lägger emellan nr 7 och 19 i den där lilla svarta burken när tändningen är av sen slår du på tändningen i typ 5 sekunder tror ja för att slcka inspektionslampan ..sen om du har tändningen på i typ 10 sekunder så nollställer du oljeservice lampan... |
|
|
Japp, det är snikvarianten. Men ett motstånd emellan är inte dumt... Se som sagt mektipset. /Per |
|
| Nu lyser d grönt o fint. Fungerade hur bra som helst med två kablar. Tackar så mycke. | |
|
fint de.. |
|
| Tack för tipset. Nu lyser d grönt o fint.. | |
| Gratis på BMW | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.