|
|
|
|---|---|
|
Tänk om alla försäljare var lika noggranna när de skriver sin annons....... Länk Han är ett föredömme mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. | |
| Ja du om man var på jakt efter en 328 så skulle man göra affär direkt.... | |
|
Jepp, såg den annonsen igår. Bilen ser grymt fin ut! /K |
|
netsix |
Lite dyr bara. Men som sagt man får vad man betalar för. /netsix |
| Killen verkar kunna uttrycka sig skriftligt, men när någon ringer på mina annonser brer ja på minst lika mycket. Kruxet är bara att få dom att ringa. | |
swemho |
jag vill ha!!! |
swemho |
skriv så där så kommer de ringa =) |
518i slow mobil |
En oerhört bra annons, ett klart föredömme! E28 är en bra hållbar bil! Fartblind blyfot... BMW e28 registret #154 |
Marquez |
Klockrent....vilken Pärla!! Nästan lika fin som min :) -Mackan- |
|
Kommer bilarna från Bilförsäljningen Påarp är dom dyra, men man får vad man betalar för där. /Andy , 525tds-92, 325tds-94, 328i-96. |
|
|
Fan, killen glömde skriva hur många mm det var kvar på däcken... ;) roadZter |
|
|
Mycket fin och bra annons. Bra med mycket info och stilrena foton. Folk sätter ju ibland in fotografiera på bilen när den e blöt o.s.v. Som på denna 328:a så har inredningen "clean", vilket uppskattas av många... Om alla annonserade på liknande sätt så skulle det finnas många nöjda spekulanter =) Keep the good work up! Mvh Tobias |
|
|
Ursäkta stavfelet.... Är nog lite trött =) det skall vara: "så är inredningen "clean"... =) |
|
Robert.O |
Vad bra att man fick med "samtliga" 4 nycklar.. ;-) Den femte nyckeln, vart blev den av? R |
|
Varför gör den 0-100 under 7s när ingen annan 328i (original) gör det? Trimmad utan dokumentation?? //M |
|
| "Man får vad man betalar för" Kanske någon som vill köpa min bil för 600000:-? Högt pris borgar tydligen för hög standard... | |
|
Hur länge har han letat nedförsbackar innan han fick upp bilen i 262km/h. Synd att den inte har antispinn, annars hade den varit väldigt intressant. Letar själv efter en lämplig 328. Som tur är så är "rutan bytt hos dom bästa", hur fan vet han det, har han kört runt o provkollat alla andras verkstäders rutor? Jag skulle ju snarare säga att importören i påarp verkar var dom som är vettiga som har så bra koll på bilen, denna ägare har ju bara sparat allt det som dom fixade. Missförstå mig inte, visst är det guld värt med bra dokumentation, men hur kommer det sig att alla verkar äga sina bilar 1 år o sedan sälja den vidare? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.