|
|
|
|---|---|
| Vart? Pris? | |
|
De är en orginal produkt, så du kan få göra en kvalificerad gissning :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Okey, jaja.. ibland e man inte tillräckligt awake in the brain.. men tack ändå! :) | |
|
Jag tror de kostar några hundralappar styck dom där plastbitarna. Hurvida de är snyggt eller inte vill jag låta vara osagt :) Jag har sett en del amerikaner som lackerar dom i bilens färg och de ser ju lite bättre ut iaf . Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
DanneE |
wendtan-> Fixar du dom för några hundralappar kan du tjäna pengar!! :) Dom kostar ca 2500:- på Bmw. /Daniel 320dT M ´05 Mer info: Länk |
|
Alltså, jag vet att de kostar typ 100 dollar paret i staterna. Så de verkar minst sagt småskumt om de kostar 2500 kr här. Jag får forska i saken. De är ju bara vanlig dödlig plast. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
DanneE |
Ja kolla gärna upp det. Låter intressant! För 700dollar styck så handlar jag lätt 2st. /Daniel 320dT M ´05 Mer info: Länk |
DanneE |
Hehe, 700sek....Inte dollar :) /Daniel 320dT M ´05 Mer info: Länk |
|
De kostar 147 dollar styck pa BMW i USA. Heter: LATERAL TRIM PANEL LEFT "CLUBSPORT" (51117895563 &....64) Pa ebay finns AC schnitzers variant for 230 dollar paret, men de ar inte lika snygga... |
|
DanneE |
2000:- sek i USA såfall. Känns det som man kan köpa dom i Sverige istället. /Daniel 320dT M ´05 Mer info: Länk |
| s**t pomfritt, inga billiga leksaker. Ja ska ju inte byta ut hela stötfångaren | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.