|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Kan inte sova och sitter och surfar runt lite, och känslan jag kännt i höger stortå den senaste tiden bara växer, det känns nästan i hela kroppen nu.. E28-feber! M5, M535, Alpina B7, eller en 518/520 -87/-88 diamantsvart med S-paket. Jag MÅSTE nog ha en snart. Ska nog försöka sova lite och se hur febern är imorgon. Fan, det börjar bli förmycket bilar igen. Har två till förutom 518 och 528. Måste sälja minst en. R5 GTE och 940 Turbo. Måste väl vara en bra ide´... | |
| 940 turbon kan du ju slänga iväg till mej lite billigt? =) | |
| du har mail | |
| Och R5an kan du slänga iväg ännu billigare till mig ;) Maila mig lite info! | |
| Du har också mail. | |
|
Ja vet hur de känns med E28a feber, vill som inte släppa. Har inte släppt för mig sen ja åkte med i en arbetskamrats 518 för en månad sen. =/ MvH Björn |
|
| E28-feber är jag också drabbad av, men för mig är det nästan bara M535 som hägrar. Synd bara att dom är nästan ömöjliga att få tag på i rostfritt skick. Kanske skulle åka söderut och importera en? | |
|
Det är lustigt, fastän jag har en riktigt fin M535 så får jag fortfarande habegär när jag ser en snygg e28:a! Det är nått magiskt med den karossen... Har haft mycket dyrare och nyare bilar, men det är när jag åkt M535 som jag fått mest positiva reaktioner (bortsett från när jag åker 02:a). Länk Mvh Tjäder |
|
|
Mathias Tjäder: Du har ju en riktig skönhet, BBS fälgarna passar som smäck på E28an =) MvH Björn |
|
Carl Adam Andersén |
Mmm mina går just nu BRG kaross med m-paket och 18" Alpina |
|
Sitter också och suktar efter en fin M535:a.....men det kryllar ju inte av dom :( ///Robban |
|
|
Här är en fin E28. Länk Saftigt pris dock, trots vissa M5 delar. /Martin Länk |
|
|
Här kommer ytterliggare en länk, allt för att förvärra E28 habegäret för er alla (och mig själv) !!! Drömbilen! Länk /Martin Länk |
|
|
RacerMartin: Bilen som var på den sista länken, var till salu här på PowerBörsen för 1,5 år sedan: Länk |
|
|
Jasså, det visste jag inte. Man hade ju inte tackat nej precis... Tänk att kunna plocka fram en sån bil ur garaget en solig sommardag och finåka med! /Martin Länk |
|
|
Åh en E28 skulle man köra folkrace med helst M5an då. Eller varför inte en 2002 :) Åh så roligt att sladda o köra in i räcken o rulla :D |
|
|
Nämen, är du här nu igen, 900? Du skulle ju sluta skriva på det här forumet sa du ju i den här tråden: Länk Eftersom du tydligen har glömt det så var det ju tur att jag kom och påminde dig! Nejnej, du behöver inte tacka mig, det var så lite så. |
|
|
äger en vässad 518i, med schnitzer kam å grejjer, lämnar lagom med hästar får att få bakaxeln å snurra redit på 2:an. ;) min e28 feber är i topp, har inte släppt den ur sikte. ;) rita dubbla kolmaskar är aldri helt fel. ;) ______________________________ www.tjallmoracing.tk Dé 3:e B:en, BMW, Brännvin å Brudar. |
|
|
Men det har väl inte funnits någon e28 M5 i BMW´s program utomlands heller va? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Carl Adam Andersén: Så bilen är lackad och klar alltså? Du måste hiva upp bilder så fort som möjligt ;) ........... Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW. |
|
|
nja...det är väl M535 som har kallats för M5 egentligen va??? ///325/// |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.