|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Kolla denna: Länk Diesel-räsern /Rickard | |
| En mix av E34, E39 och E46. Trots den originalälskare som man är, så tycker jag att den var ändå ganska snygg för att vara ett offer för vild styling. Njurarna skulle dock ha suttit lägre. | |
| Usch! Smaklöst. | |
| Riktigt ful. | |
| Nää, värre har man ju sett... Den här har ju dessutom normal färgsättning.. Inte helt vanligt i dessa kretsar. | |
|
bmwlundqvist: Absolut, värre har man sett. Denna har ju trots allt, den snyggaste färgen man kan ha :) MVH / Jacob |
|
|
Ja, estoril ligger ju i absolut topp (bland inka och diamant schwarz). Blev för ett par år sen erbjuden en Estorilblå E39 540iT till helrätt pris men helfel historia så jag avstod, men gissa om den var läcker... Fan vad OT det blev *trött* |
|
|
bmwlundqvist: Rullar en E39 touring och en sedan i Helsingborg i estorilblå metallic. ..sen en M3 E46 också förstås... :) MVH / Jacob |
|
| Tycker nästan det luktar lite Photoshop.. :/ | |
|
Det luktar inte... Det stinker... :-) Men det är snyggt gjort! Inte för att jag gillar designen men jobbet är snyggt gjort.... MVH Peter Z |
|
| Den är ju i alla fall 1000 ggr snyggare än Bangles missfoster | |
|
Den var inte vacker! //Schnitzer |
|
|
Stackars E34... :-( _________________________ Vanliga fel på E34: Länk |
|
| klart egen! *gilla* ska man se ut som alla andra kan man lika gärna köpa Opel.. | |
| gillar den också NÅGOT, lite diskretare front hade jag dock valt. Och jag hatar alla banbygge wannabe's på gatnivå. Faktum är att jag har funderat på att försöka få dit en E39 huv, då min huv är helt "fucked" och de flesta vill ha mongopriser på sina breda huvar... men det blir nog inte av, lysen o skit ska byggas om... hinns ej. | |
|
jag tycker den var rätt snygg. med gälarna är för stora, som sagt. borde se ut så här ungefär... Länk |
|
| ...njurarna menar jag såklart. :) | |
| marcussssss: Helt rätt! Klart bättre. | |
| Original är ju iofs. alltid bäst men, för att vara ett extreembygge tycker jag att den är rätt ok faktiskt. Är det nödvändigtvis photoshop? Är nog inte sä lätt att att få til det så pass bra. | |
|
hittade en bild till på en moddad e34: Länk |
|
|
eller kanske en med sidepipes? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.