|
|
|
|---|---|
|
Här kommer några uppdaterade bilder på Bonjes M3 turbo... Grenröret är skickat på coating och då blir det nya kort på härligheten! Länk | |
|
Ser mycket trevligt ut! MVH / Jacob |
|
|
Nice,hur mycket effekt kommer han att plocka ut tro? |
|
|
Hej hopp här går det undan! =) Tackar så mycket för hjälp med bilderna! *snabba ryck* ;) Detta grenrör har jag inte byggt till mig själv... Kolla länken så ser ni vilken M3 det kommer sitta på. Länk Lilla jag hinner inte uppgradera min M3:a till sommaren (tror jag) eftersom jag bygger och pular till andra hela tiden.. :( Det är mycket man vill, men lite man hinner med! *Byta turbo, bygga nytt grenrör, ny IC, sätta i riktiga stakar, oljesprut, stödgördel för bottendelen.. mm mm...* Men man kanske skulle skjuta på dom planerna till nästa år i stället, så man får åka i sommar i stället för att bygga som vanligt... Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
Snyggt!!! rodge dodge BmwCS #5251 Länk |
|
| fina byggen! :D | |
| snyggt jobbat sover du med svetsen? ser ut så.. föresten bor den svarta/silvriga m3orna i huddinge? är nästan säker på att ja va där och köpte min kylare till min e30? han byggde m3 breddning och e36 motor? | |
|
Hehe... ne så snygga svetsar tycker jag inte det blir.. ;) Men tack än då! Där i mot är jag vääääldigt nöjd med grenröret i sig!! Med det utrymme som finns (obefintligt) så lär det inte gå att få til det mycke bättre än så här.. Ja det är någon stans där dom finns.... På min "kom i håg lapp" står det Stockholm. =) Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.