|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Vad kan man sälja denna bilen för? Utrustning --------------------- 530T -93 ca: 21200 mil Import Grönmetallic ASC Automat Skinn utökad (mittkonsol och undersida av instrumentbräda) elstol förar med minne Dubbel taklucka Klima el-hiss farthållare makeupspeglar förarbackspegel vrids ner vid backning Schnitzer 17 tums sommar bra däck slitna fälgar (lack) Original vinterfälgar (alu) med mycket bra michelindäck Har säkert glömt något. Åtgärdat under de år jag ägt den ---------------------------------------- Vänster topplockspackning ventilkåpspackning kamkjedja nya sportkattar nya lambdasonder kaminställning bromsskivor bromsklossar renoverad handbroms mm mm mm finns kvitto på reperationerna Det som behöver åtgärdas. --------------------------------------- Taklucka behöver smörjas, den fungerar men stannar Fönsterhiss vänster passagerare är det samma sak med Farthållare ur funktion Motorhuv stenskott, repor På höger passagerarsida så är den rostig på tröskeln samt dörrkanten Dörrlisterna på framdörrarna behöver bytas. Har säkert glömt något ------------------------------------------------------ Jag har ägt den sedan 2001 och den har gått igenom varenda besiktning i min ägo. har alla bes-papper. Mvh Mattis | |
|
Glömde bort det finns en servicebok också Mvh Mattis |
|
|
Har glömt mer saker Nivåreglering finns likaså motor och kupevärmare. Jag har ägt den sen 2002 och inte 2001. Det är även bytt fjädrar till bakdämparna. Finns det någon editfunktion på forumet? Mvh Mattis |
|
|
det beror på bilens skick... men så som du beskriver den så skulle jag säg slutpris någonstans mellan 30 och 35 000 kr. varför bytt kamkedja efter 20 000 mil, låter skumt.... hur är det med bilens historik. _________________________ Vanliga fel på E34: Länk |
|
|
Varför kamkjedjan är bytt vet jag ej utan det är tidigare ägare som bytte den hos jwr. Historik finns det inte så mycket av förutom serviceboken och kvitton på rep som jag har gjort hos BMW. Prisspannet 30-35 000 är väl ungefär vad jag har tänkt mig för den eftersom det behövs göra lite på den. Tänker då på taklucka, elhiss, farthållare och dylikt. Mvh Mattis |
|
bmw,m3 |
Tror nog på ett pris på strax under 30, kompisen sålde sin för et tag sen den va helt ok med 24000mil på mätaren men allt fungerade den gick för 28papp mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.