|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har en exekt kopia av denna bil men utan dem snygga stolar. vet någon vilken sorts stolar de är? kanske även en bra säjt att hitta ett par sanna? Länk | |
|
Ingen bra länk Dave... Forbidden You don't have permission to access /wallpapers/BMW-3Series/BMW-3Series-049.jpg on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Prova på nytt. / Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
de ser ut ganska lika till dina stolar. men lite nyare. men färgen var creme (ljusbeige) på e46:an |
|
|
Oki, som mina på bilden fast till E46 då eller? Jag har dock under vintern bytt stolar och inredning till en M3-inredning. Min ögonsten: Länk |
|
|
M3 inredning funkar med :) min inredning är ljust beige så kanske det är lite svårare att få tag i? komma du ihåg hur mycket du gav för allt? du bytt väl inte baksätet oxo eller? |
|
|
dude you suck! ahahahah ass fina är dem. det går nog inte att byta ut allt. taket eller innertaket är också beige. ska se om jag inte kan fixa en länk till dej som funkar. måste också fixa en sida som visar min bil... många har frågat hur den ser ut :) |
|
|
Länk fukar detta länk? kolla bilden med beige inredningen. |
|
|
Snygga bilder, när tog du dom ;-) Jo jag är helnöjd med min nya inredningen även om jag ännu inte kört bilen med dom nya stolarna, men snart är det dags... hehe. Nä färgkombinationerna är ju inte så lätta då. Vilken färg är det på din intrumentpanel och mittskonsoll? Min ögonsten: Länk |
|
|
Är det typ dessa stolarna du menar Länk Min ögonsten: Länk |
|
|
panel e svart och mitt i beige.... har uppgraderat ratten för en månad sen till M3 2004 .. nice :) tjiock som fasen... håller på nu att titta på lite performance grejer. jag gillar ljudet från bmw rak 6:a så jag vill inte byta avgas eller så.. men har tänkt byta till en K&N filter (insats) undrar om det verkligen ge nåt. sen har jag läst om a mappa om data chipet. det går inte att byta chip på min bil för att det sitter en imobilizer på den :( annars skulle man kunna få kring 35hk .... |
|
|
Oki, nice! Då är nog denna annonsen är nog något för dig låter det som... Länk Min ögonsten: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.