AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
649

Elppvärmda speglar?

Mi
13
Mickey
520i 24v -93
Hejsan!

jg undrar hur stor operation, om utförbar, är det om man vill ha eluppvärmda speglar på sin bil? (I dagsläget har jag ingen värme, men däremot elstyrda speglar bara...)

Mickey
Är inte det standard? Kanske inte på importbilar men på svenska bilar är det garanterat standard!

Surfa in på Länk
Nej, eluppvärmda speglar är inte standard ens på svensksålda. Eller spolarmunstycken.
Mi
13
Mickey
520i 24v -93
Spolarmunstycken ja... Dt var ett rent h*lvete att köra i vintras. Man fick ju stanna på nästan varenda mack för att tvätta av framlyktorna...

Mickey
De spolarmunstyckena är nog aldrig uppvärmda, jag menade vindrutans spolarmunstycken.

Dessutom så är inte vintern slut. :)
Ba
1.367
Baader
BMWlös sen -08

ja har värme i mina speglar som till och med är på jämt. jag trodde först att dom gick på när man ville ha värme på bakrutan med tydligen inte. skulle vilja stänga av dom för att spara batteri. som det är nu får jag ladda den då och då för att jag köe så lite.

530i -93
mi
525
mikren-6
Alpina B10 3.3 Touring -01
Jag har ingen värme i mina speglar. Bilen är importerad och har inte det så kallade "vinterpaketet" som är tillval i Tyskland. Däremot påstår vissa att E39:orna har värme i speglarna oavsett import. Vill gärna ha klarhet i det...

Micke
Wilden
Min är en import utan vinterpaket men värme i speglarna har den.:)
Min är en import utan vinterpaket och utan värme i speglarna men, det är iaf en 540!!!
cu
146
curigan
528iat-00
Köpte en e39-97 i tyskland den har värme i speglar
men inte sätesvärmare.Och avbländningsautomatic
har den om det kan ha betydelse att det finns
värme &:så det vet jag inte.
Har du elstyrda speglar har du värme det är samma styr box i vä dörr på E34.. dock klen effekt den modulerar nämligen effekten se gärna mina tidigare inlägg i ämnet..
Wi
222
Wille
330xd/t -02
Jag har elstyrda speglar men ingen värme , bröt lös dom igår och kikade(de kan ju vara utbytt). Men kablar verkar det finnas , någon som vet om det är bara att köpa värmeglas som reservdel och koppla in dem. Har sett tidigare inlägg att de inte är så dyra.

W
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.