|
|
|
|---|---|
|
Tänkte bara kolla. Skall få hem en M6 V.24 och den skulle tydligen vara först i Sverige?? Stämmer detta eller är det bara det dom säger på Bmw?? Har någon hört nå annat?? Levdatum alltså.. Mvh Sunken Lotus Omega No 940 under kraftig moddning. Livet börjar vid 600HK.. | |
|
Har hört att M6 ska börja levereras till kunderna under juni månad. Vecka 24 är ju i mitten av juni så det låter ju rimligt! Om du blir allra först i landet vet jag däremot inte... Gratulerar till en grym bil! //Chrille |
|
| Sunken: Va blev det för spec, färg ect.? Grattis till världens snyggaste bil!! | |
| Nu är det inte så att sunken har köpt en,därimot har han en kund köpt en och ska ha lite prylar till sin M6 | |
|
Stämmer bra att det inte är min men min kund har blivit lovad den första som kommer till sverige och då skall den matas med Hamann prylar. Han vill att färgan skall bli en överskning för mig så jag vet nada om den, bara att jag tycker dom är mycket snygga. Vi får väl se hur den blir med större fälgar och lite annat lull lull. Jag är lite avundsjuk på dom som har råd att åka flott. Själv rullar man i en sur Opel =) Mvh Sunken Lotus Omega No 940 under kraftig moddning. Livet börjar vid 600HK.. |
|
|
Opel = Lotus Omega. Kunde varit betydligt värre... "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
| sunken hoppas man får se bilder sen när bilen har kommit | |
|
Jag håller med dig Jens Ek. Jag var lite ironisk i den meningen.=) Längtar som fan tills vi får asfalt i norr så man får testa efter ca 3 års bygge. Skall nog röra på sig om vi har tänkt rätt. bmw_jerry: bilder kommer givetvis så fort vi har den hemma. Mvh Sunken Lotus Omega No 940 under kraftig moddning. Livet börjar vid 600HK.. |
|
|
Sunken: Jag mailar dig några frågor angående Lotus Omega. Är sugen på att byta ut min M5a och har några frågor. Det blir väl lite för mycket OT för att diskutera det här! M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
|
Har mailat dig. Ring mig så tar vi det på luren. 377 Hk och 568 Nm kan ej vara fel ( orig ) =) Kanske man får säga välkommen i opel gänget. Mvh Sunken Lotus Omega No 940 under kraftig moddning. Livet börjar vid 600HK.. |
|
|
En kompis till min far får sin i maj vad det var lovat, då lär man ta och åka med en sväng. Min far blev också lovad första shing på en, men han ville se bilen först. Så man får se vad som händer. Själv åker jag och hämtar en M3 SMG i helgen. Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.