|
|
|
|---|---|
|
Hej allihopa! Känns som hundra år sen jag skrev, men snart är bmw'n på vägen igen och det känns då lite mer motiverande. Har en kompis som kanske skall köpa BMW för första gången.. Skall vara kombi och får kosta nånstans 140' - 170' Vi kollade lite på den här: Länk Fin bil sätt från bild mm.. Men kanske lite dyr? Vad tycker ni? "If you have to ask, you can't afford it" Mvh Eivind | |
| Jag tycker 175 kkr är för mycket, för det priset så kan du i princip köpa en på BMW med garantier osv. | |
|
Tycker också det är dyrt för en 320. Någon som har en aning om vad prisbilden på en sådan "bör" va? "If you have to ask, you can't afford it" Mvh Eivind |
|
|
Eivind: I denna tråd kan du se vad säljaren gav för bilen i höstas Länk Försöker väl få igen penarna så gott det går antar jag. Jag vet inte hur mycket priset på icke-faceliftade E46 påverkats den senaste tiden. |
|
|
Tycker inte priset är så farligt.Visst kan man hitta liknande för runt 150´,men ska man ha en schysst väghållningssats,och ett par feta BBS,så är man genast uppe i dom pengarna.Sen är ju färgen grym på den.Ser mest svart och silver Verkar inte skilja mycket mellan 01-och -02 i pris. Inte så konstigt egentligen,då det inte är mycket mer än framlyktorna och några inredningsdetaljer somskiljer.. |
|
|
Kan väl upplysa att jag är lite partisk i frågan också,då jag jobbar ihop med killen som har bilen.Tycker ändå inte den är extremt dyr,även om han bara gav 164.000:- för den..Utgångspriset var betydligt högre men det är ju köparens marknad... Fin är den ialla fall.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.