AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.309

Bilhandlare prutmån ?

MR
42
MRJ
318is coupé -92
Hej!

iaf nu är det så att min far körde rakt in i häcken på en bil häromdan och det skulle bli alldeles för dyrt för
försäkringsbolaget, så de löste ut bilen och hemmet sak nu köpa ny bil.

Vi åkte ner förut idag och kollade på bilar och de letade efter nån vet inte orkade inte bry mig riktigt
(kollade in z4:a men dem sa att den inte hade dragkrok :/ ) men dem vela mellan sedan och touring årsmodell melllan 2001-2003 3-serien

jag hittade samtidigt som jag var där en fin e36:a vit coupé
ägd av person (bmw mekaniker) låter lite lite med en person kanske två vet inte riktigt, men har för mig att han sa det.

undrar nu vad man kan uppskatta för prutmån.
eftersom det är bilhandlare.

Vet inte om priset påverkas av att de vill bli av med bilar de hade bilar för 20 milj när de skulle ha för 10 milj. plus att vi inte kommer med nån inlösnings bil och att vi isf köper två bilar isf men men vet ju inte iaf sak kolla mer info om bilen imorn.
priset är 39k

//Jonatan
MR
42
MRJ
318is coupé -92
Oj den kom visst i fel forum...
På en bil för 39k ska man nog inte räkna med någon större prutmån, om ens någon alls, hos en bilhandlare. Möjligen kan han slänga med en omgång vinterdäck eller nåt, men räkna inte med någon prutmån på en bil i den prisklassen.

//Chrille
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
35k
MR
42
MRJ
318is coupé -92
Tja

min "låtsas" morsa var där nu och ägaren till stället sa att jag kunde få den för 25k, så imorn är det ner att provköra :)
antagligen köpa hoppas detär öppet imorn :)

//Jonatan
LM
848
LME
E38 3.5
M5-99
Bilhandlaren prutade själv ner bilen från 39.000:- till 25.000:-?
MR
42
MRJ
318is coupé -92
Jag vet faktiskt inte var ju int edär men hon sa att han sa att hon kunde få den för 25k

//Jonatan
Lundqvisten
LME: De var nog kanske tur att du ej var med...fruntimmer de har ju sina beprövade metoder ;-)
MR
42
MRJ
318is coupé -92
Hehe mjoo...

Längtar tills imorn en 318is är det.

//Jonatan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.