|
|
|
|---|---|
|
letar mig gråhårig efter en lagunagrön e39... har kollat på en 520 e39 för några sedan... o den var skitsnygg.. frågan e bara om det var en special lack på den bilen.. eller ve den omlackad? isf allt lackat motorrum mm o det såg ut o vara orginal... vad att göra? hittar inte nån bil me den lacken.. köpa en bil o hellacka den? o e det lagunagör eller en annan lack? hittade en sida me just den lacken.. eller mkt lik se länk Länk tacksam för svar. mvh Fredrik bmw v-8 e den bästa! | |
| Lagungrön metallic finns inte till E39. Oxfordgrön heter färgen till E39 om jag inte missminner mig? | |
|
ajaj då e det väl bara o gå o köpa en som e kass lack på o hellacka villket jobb.. känns tungt.. bmw v-8 e den bästa! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Tror det är vermountgrön som du sett, den är inte helt olik lagunagrön om man inte ser bägge samtidigt. Jag tycker det är en vacker färg också, liksom glaciärgrön.:) se länk Länk ///MVH Hasso Länk |
| Fanns inte bostongrön på E39? | |
| Jodå bmwlundqvist, se: Länk | |
|
Bostongrön är ju inte med i tabellen men jag tror att både boston- och lagunagrön kan finnas men då som individualbeställd färg. ___ BMWCS #5157 |
|
|
tack för alla svar! tror oxå att den var en individualbeställd färg.. kollar vidare.. får väl ta en annan färg i värsta fall om man inte hittar nåt Mvh Fredrik bmw v-8 e den bästa! |
|
|
Jag har oxfordgrün II, men enligt listan kom inte den förrän -99. Schiefergrün är snygg, ovanlig och underskattad |
|
|
Skulle inte säga nej till en Schiefergrün Touring med M-sportpaketet. ___ BMWCS #5157 |
|
| Programmer: låter läckert! | |
|
På tal om lite individual och färg: Kan man beställa en plåtren bil? Kan man få dem att måla med vad som helst, typ apelsinjuice? Kan man få dem att penselmåla dem? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.